Острожецька громада
Рівненська область, Дубенський район

Підсумок роботи міжшкільного методичного об’єднання вчителів2,3 класів Острожецької сільської ради за 2024-2025 н.р.

Дата: 29.05.2025 09:15
Кількість переглядів: 8

 

Нова школа потребує нового вчителя, який є агентом змін. Для сучасної школи потрібні високо кваліфіковані педагоги, які постійно шукають найефективніші шляхи і засоби навчання, володіють глибокими педагогічними знаннями. Вони повинні усвідомлювати свою соціальну відповідальність, бути об’єктом особистісного професійного зростання, вміти досягати нових професійних рівнів. З огляду на це, учителі  постійно працюють над удосконаленням професійної компетентності.

    Колектив учителів 2,3 класів,   – творчий колектив,  який  складається з 11 учителів.

    Протягом навчального року відбулося пять засідань методичного об’єднання. На першому засіданні  керівник методичного об'єднання ознайомила присутніх із планом роботи на 2024-2025 н. р., визначили важливі завдання. Було розглянуто нормативно-правові документи щодо організації освітнього процесу, обговорено ряд педагогічної літератури, періодичних видань.  Колектив був ознайомлений з питаннями, які розглядалися на  серпневій нараді  керівників методичних об'єднань. Обговорили особливості організації освітнього процесу в початкових класах у 2024-2025 навчальному році та особливості оцінювання навчальних досягнень учнів 2-3 класів,

положення про атестацію. Відбувся актуальний діалог на тему «Нова початкова школа: на які моделі орієнтується Україна».

   На другому засіданні 31 жовтня2024 року працювали над темою «Освітнє середовище  НУШ – мотивація для навчання молодших школярів». Були розглянуті такі питання: Психологічно-емоційна підтримка учнів в процесі навчання. Як створити шкільний простір, що мотивуватиме учнів навчатися? Підготовка до проведення І етапу Міжнародного конкурсу знавців української мови ім. П. Яцика для учнів 3 – 4 класів. Дослідницька робота (методика).

 

 Фото без описуФото без опису

 

 

      2 січня 2025 року було проведено третє засідання.На якому було опрацьовано наступні питання: Використання дослідницьких технологій в навчальній діяльності. Метод проектів як технологія навчання. Сертифікація вчителів. Самоосвітня діяльність учителів. Обмін досвідом. Огляд методичної літератури «Модернізація початкової освіти- актуальна вимога сьогодення.»

 

 Фото без описуФото без опису

  Як навчати учасників освітнього процесу у Новій українській школі? Як зробити так, щоб сучасний урок був цікавим? Як бути конкурентоспроможним учителем? . Інноваційні технології на уроках у початкових класах. Модель сучасного уроку. Ці та інші питання були розглянуті  27 березня 2025 року за  «круглим столом»  на тему  «Модель сучасного уроку. Вдосконалення власної педагогічної практики. Обмін досвідом». Програма включала теоретичні і практичні питання.    У невимушеній атмосфері  були обговорені актуальні  проблеми професійної діяльності педагога, з’ясовано сучасне розуміння феномену конкурентоспроможності.      Вчителі початкових класів поділилися досвідом з певних питань.

 

 Фото без описуФото без опису

 

 

 

  На пятому засіданні 15травня 2025року.  Власним досвідом організації ефективного дієвого співробітництва поділилася керівник методичного об’єднання.   Вчителі поділилися  новинками та враженнями  від  пройдених курсів підвищення  кваліфікації. Змістовно обговорили   впровадження навчальних  видів  діяльності для досягнення очікуваних результатів в мовно-літературній освітній галузі і  поділилися своїми практичними напрацюваннями  щодо  розвитку  навичок  «Щоденні 5»: читання для себе, читання для когось, слухання, робота зі словами, письмо для себе.

 

       Методичне об’єднання вчителів 2,3 класів дбає про те,щоб школа була:

-школою радості для здобувачів освіти;

-школою творчості для вчителя;

-школою спокою для батьків.

  Враховуючи підходи до реалізації нового Державного стандарту початкової освіти методичне об’єднання вчителів ставить такі завдання:

-надавати допомогу вчителеві у розв’язанні актуальних проблем у освітньому процесі;

-стимулювати творчі пошуки вчителів педагогічних інновацій та шляхів впровадження у педагогічну діяльність як передумову підвищення професійної активності;

-використовувати творчі можливості вчителів у справі розвитку особистості здобувача освіти.                                   


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь