Рекомендації засідання №1 міжшкільного методичного об’єднання вчителів 1,4 класів
1. Освітня програма закладу освіти та календарне планування вчителя початкових класів має бути розроблена на основі:
- типової освітньої програми для учнів 1–2 класів закладів загальної середньої освіти, розробленої під керівництвом О. Я. Савченко;
- типової освітньої програми для учнів 1–2 класів закладів загальної середньої освіти, розробленої під керівництвом Р. Б. Шияна;
- типової освітньої програми для учнів 3–4 класів закладів загальної середньої освіти, розробленої під керівництвом О. Я. Савченко;
- типової освітньої програми для учнів 3–4 класів закладів загальної середньої освіти, розробленої під керівництвом Р. Б. Шияна;
Перелік решти програм надано у «ІНСТРУКТИВНО-МЕТОДИЧНИХ РЕКОМЕНДАЦІЯХ щодо викладання навчальних предметів/інтегрованих курсів у закладах загальної середньої освіти у 2024/2025 навчальному році»
2. Календарно тематичне планування може складатися у довільній формі і повинно бути гнучким (змінюватися протягом року виходячи з навчальних можливостей і потреб учнів класу)
3. Якщо організовується дистанційна чи змішана форми навчання, посилюється значущість навчання щодо безпеки в інтернеті. Тому ця тема повинна бути обговорена з учнями та їх батьками і відповідно зафіксована у Журналі обліку бесід з БЖД. Акцентуємо увагу на важливості повторення і дотримання правил безпечної роботи з комп’ютером, необхідності виконання спеціальних вправ для зняття втоми очей, напруги тіла під час сидіння тощо.
4. Використання навчальних посібників, зошитів з друкованою основою, що доповнюють зміст підручників, є необов’язковим і може мати місце в освітньому процесі лише за умови дотримання вимог щодо уникнення перевантаження учнівства та добровільної згоди усіх батьків учнів й учениць класу на фінансове забезпечення.
5. У 2024/2025 навчальному році оцінювально-аналітичну діяльність здійснюють відповідно до Методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти, що затверджені наказом Міністерства освіти і науки України від 13.07.2021 №813, та порад щодо оцінювання результатів навчання здобувачів початкової освіти та їх фіксація на носіях зворотного зв’язку між учасниками освітнього процесу, запропонованих у додатку 2 листа МОН від 19.08.2022 № 1/9530-22 (с. 13-26).
6. Однією із форм створення психологічно комфортної атмосфери в класному колективі, актуалізації в учнів мотивації до навчальної діяльності є ранкові зустрічі. У 2024/2025 навчальному році доцільно розширити їх змістове наповнення. Пропонуємо під час ранкових зустрічей знайомити учнівство з правилами дій у період надзвичайних ситуацій, у тому числі в період воєнного часу.
7. Уроки розвитку зв’язного мовлення у журналі записуються:
Розвиток зв’язного мовлення. Детальний переказ тексту «Осінь»