A A A K K K
для людей із порушенням зору
Острожецька громада
Рівненська область, Дубенський район

Матеріали засідання №4 методичного об`єднання вчителів 3,4 класів

Дата: 03.04.2024 09:12
Кількість переглядів: 9

« Ділова гра з елементами тренінгу з використанням читацьких компетентностей»

Савич О.Г.,

вчителька початкових класів

Новосілківської філії

Уїздецького ліцею

 

Від сучасного уроку,залежить результат навчання. Завдання вчителя не тільки в тому,аби  навчити дітей усвідомлено читати,стільки в тому,аби учні запам’ятали, про що певний твір,які в ньому художні засоби,чого він нас вчить. Тож вчитель кожного разу планує урок,щоб він був і корисним,і цікавим.

Якщо ви шукаєте ділову гру з елементами тренінгу, яка допоможе розвинути читацькі компетентності, варто розглянути використання інтерактивних ігор або симуляцій, які стимулюють увагу до деталей, аналіз тексту та прийняття рішень на основі інформації. Також можна використовувати вправи з розвитку критичного мислення та логічного мислення, що допоможе удосконалити навички читання та розуміння тексту.

Також,ви можете розглянути створення симуляції вирішення бізнес-кейсів, де учасники повинні аналізувати текстову інформацію, робити висновки та приймати рішення на основі цієї інформації. Гра може включати читання та розуміння бізнес-документів, вирішення проблемних ситуацій та взаємодію з іншими учасниками для обговорення стратегій.

Ще можна розглянути використання інтерактивних текстових завдань, де учасники повинні взаємодіяти з текстом, відповідати на питання, робити висновки та вирішувати завдання, що базуються на читацьких навичках.

Для створення гри з взаємодією з текстом, ви можете розглянути такі можливості:

1. Інтерактивні текстові квести: Створіть інтерактивні ігри, де гравці повинні взаємодіяти з текстом, вибирати варіанти дій та вирішувати завдання на основі прочитаного.

2. Читацькі вправи: Розробіть завдання, де гравці повинні аналізувати текст, відповідати на питання, робити висновки та приймати рішення на основі інформації, яку вони знаходять у тексті.

3. Текстові квести з гілками сюжету: Створіть гру з текстовими квестами, де гравці можуть обирати свій шлях у грі, залежно від їхніх рішень та взаємодії з текстом.

4. Читацькі вправи на швидкість: Розробіть завдання, де гравці повинні швидко аналізувати текст та відповідати на питання, щоб підвищити свою швидкість читання та розуміння.

Ці ідеї можуть допомогти вам створити цікаву та корисну гру з взаємодією з текстом для розвитку читацьких компетентностей.

Читання вголос: Пропонуйте учням читати вголос короткі тексти або речення. Це допоможе їм розвивати швидкість читання і поліпшувати вимову.

Читання за таймером: Запропонуйте учням читати тексти або книжки за певний час, наприклад, одну хвилину. Після цього виміряйте, скільки слів вони змогли прочитати за цей час, і прагніть покращення кожного разу.

Читання віршів і скоромовок: Використовуйте вірші та скоромовки для тренування швидкості читання. Ці тексти мають багато повторень звуків та слів, що допоможе учням підвищити швидкість читання.

Читання у парах або групах: Розділіть учнів на пари або невеликі групи і дайте їм завдання читати тексти разом. Це стимулює конкуренцію і сприяє швидшому читанню.

Читання з різною швидкістю: Попросіть учнів спочатку прочитати тексти повільно, а потім поступово збільшуйте швидкість. Це допоможе їм адаптуватися до різної швидкості читання.

Ось кілька ідей для текстових квестів з гілками сюжету для учнів початкових класів:

Пригода у казковому лісі:

Учні обирають головного героя, який вирушає у подорож казковим лісом.

Під час подорожі вони зустрічають різних казкових персонажів, таких як лісові феї, гноми, дракони тощо.

Кожен раз, коли герой зустрічає персонажа, учні мають вибирати, який шлях вони оберуть: допомогти персонажеві або відмовити йому.

Втрачений скарб піратів:

Учні відправляються у пошуки втраченого скарбу піратів на острові.

Під час пошуків вони зустрічаються з різними випробуваннями, загадками та загрозами.

Кожен вибір, який робить головний герой, впливає на подальший сюжет і веде до різних закінчень.

Чарівний замок:

Головний герой відправляється на пошуки загубленого чарівного замку, де, за легендою, знаходиться могутній артефакт.

Учні мають вибирати, які стежки і кімнати вони будуть досліджувати у замку.

Кожен вибір призводить до нових відкриттів, та небезпек або випробувань.

Подорож у космос:

Учні стають членами екіпажу космічного корабля, що вирушає на пошуки нових планет та життя у космосі.

Під час подорожі вони зіштовхуються з різними випробуваннями, наприклад, метеоритним дощем або ворожою іноземною расою.Кожне рішення екіпажу впливає на подальші події та може призвести до успіху або небезпеки.

Інтерактивні текстові квести можуть бути чудовим способом зацікавити учнів початкових класів. Ось декілька ідей:

Подорож у казкову країну:Учні обирають героя і вирушають у казкову подорож. Кожен крок вони роблять шляхом вибору дії зі списку опцій. Наприклад, "Чи перейти місток?" або "Чи відкрити двері до таємничого палацу?"

Рятівна операція у космосі:Учні стають членами космічного екіпажу, який шукає зниклий корабель у глибинах космосу. Під час місії вони зустрічаються з різними випробуваннями та виборами, які впливають на подальші дії.

Втрачений скарб піратів:Учні обирають свого піратського героя і вирушають на пошуки скарбу. Під час пошуків вони зустрічаються з загадками,випробуваннями та можливістю зійти на кілька гілок сюжету.

Дослідження чарівного  лісу:Учні стають відважними дослідниками, які вивчають таємничий чарівний ліс. Кожне рішення, яке вони приймають, може призвести до різних зустрічей з казковими персонажами або випробувань.

Пошук загубленого артефакту у давньому храмі:Учні обирають героя, який вирушає на пошуки втраченого артефакту у стародавньому храмі. Кожна кімната храму може мати в собі нові загадки, випробування та можливі шляхи подальшого розвитку сюжету.

Ось приклад простої симуляції вирішення бізнес кейсу з читання:

Назва симуляції: "Пекарня Мрій"

Опис:Учні грають ролі власників пекарні, які повинні приймати рішення, щоб зробити їх бізнес успішним. Кожен учень отримує відомості про пекарню, її поточний стан і завдання для досягнення успіху.

Етапи симуляції:

Ознайомлення з пекарнею: Учні отримують короткий опис пекарні, її місце розташування, асортимент продукції та поточний стан бізнесу.

Завдання: Учні отримують завдання розвивати бізнес і зробити його прибутковим. Завдання може включати збільшення обсягу продажів, зниження витрат, рекламні заходи тощо.

Читання кейсу: Учні отримують кейс, в якому описуються різні проблеми та ситуації, з якими стикається пекарня. Учні повинні ретельно прочитати кейс та зрозуміти всі аспекти ситуації.

Вирішення проблем: Учні в групах або поодинці обговорюють і обирають стратегії для вирішення проблем, зазначених у кейсі.

Презентація рішень: Кожна група або учень представляє свої рішення та обгрунтує їх.

Обговорення та оцінка: Вчитель спільно з учнями обговорює пропозиції та рішення, оцінює їх ефективність та можливі наслідки.

Ця симуляція дозволяє учням розвивати навички аналізу, прийняття рішень та комунікації, а також показує їм, як бізнес працює у реальному житті.

Оскільки ми розглядаємо учнів початкових класів, важливо, щоб симуляція була простою і цікавою для них.

Список використаних джерел:

1)Інтернет-ресурси

2)Конопленко В. М. “Методика проведення навчального заняття у формі гри.”2022, Київ.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь