План діяльності фінансового відділу Острожецької сільської ради на 2024 рік
Затверджено:
Сільський голова
________ Тарас ГОРДІЙЧУК
« 29 »грудня 2023 року
План роботи
фінансового відділу Острожецької сільської ради
на 2024 рік
Мета діяльності розпорядника бюджетних коштів :
якісне управління бюджетним процесом, спрямоване на виконання дохідної частини та збалансоване виконання видаткової частини бюджету
№ з/п |
Найменування |
Термін виконання |
Відповідальний виконавець |
|
І. Організаційна робота |
||||
1 |
Здійснення загальної організації бюджетного процесу під час складання, розгляду, затвердження, виконання бюджету та підготовки звітів про його виконання, відповідно до вимог бюджетного та податкового законодавства |
Протягом року |
Начальник відділу, головний спеціаліст відділу |
|
2 |
Надання консультацій, методичної допомоги працівникам бюджетних установ з питань бюджетного законодавства. Проведення нарад, семінарів |
Протягом року |
Начальник відділу, головний спеціаліст відділу
|
|
3 |
Здійснення організаційної роботи щодо складання та розгляду прогнозу бюджету на середньостроковий період, складання проекту місцевого бюджету на 2025-2027роки |
Червень - листопад |
Начальник відділу, головний спеціаліст відділу |
|
ІІ. Бюджетний процес (порядок складання, розгляду, затвердження бюджету та його виконання) |
||||
1 |
Затвердження та доведення до головних розпорядників коштів лімітних довідок про бюджетні асигнування та кредитування |
Двотижневий строк після прийняття рішення |
Начальник відділу |
|
2 |
Затвердження розпису бюджету та його подання до органу Казначейства |
Місячний термін після затвердження бюджету |
Начальник відділу
|
|
3 |
Доведення до головних розпорядників коштів витягів із розпису бюджету |
Після затвердження розпису бюджету |
Головний спеціаліст відділу |
|
4 |
Складання розпису доходів і видатків місцевого бюджету на 2024 рік, бюджетних асигнувань по головних розпорядниках бюджетних коштів з помісячним розподілом відповідно до бюджетної класифікації |
Місячний термін після затвердження рішення про бюджет |
Начальник відділу, головний спеціаліст відділу |
|
5 |
Проведення оцінки відповідності бюджетному законодавству бюджетних запитів, паспортів бюджетних програм, проектів зведених кошторисів для складання розпису місцевого бюджету |
Постійно |
Начальник відділу |
|
6 |
Забезпечення відповідності розпису місцевого бюджету встановленим бюджетним призначенням, виконання розпису доходів і видатків місцевого бюджету |
Протягом року |
Начальник відділу |
|
7 |
Перевірка кошторисів видатків, планів асигнувань та штатних розписів головних розпорядників бюджетних коштів на 2024 рік |
Січень |
Головний спеціаліст відділу |
|
8 |
Складання паспортів бюджетних програм на поточний рік фінансовим відділом |
Січень |
Головний спеціаліст відділу |
|
9 |
Погодження паспортів бюджетних програм, поданих головними розпорядниками бюджетних коштів |
У місячний термін після затвердження бюджету |
Начальник відділу |
|
10 |
Складання звітів про виконання паспортів бюджетних програм за попередній період |
Січень-лютий |
Головний спеціаліст відділу |
|
11 |
Перевірка звітів про виконання паспортів бюджетних програм за попередній період, поданих головними розпорядниками бюджетних коштів |
Лютий |
Головний спеціаліст відділу |
|
12 |
Складання та подання до Департаменту фінансів Рівненської ОДА річного звіту про виконання місцевого бюджету за 2023 рік, звіту про виконання мережі, штатів і контингентів бюджетних установ |
Січень - лютий |
Начальник відділу, головний спеціаліст відділу |
|
13 |
Складання та подання до Департаменту фінансів ОДА планових показників на 2024 рік, плану по мережі, штатах і контингентах бюджетних установ |
Лютий березень |
Начальник відділу, головний спеціаліст відділу |
|
14 |
Подання на схвалення виконавчому комітету, на розгляд та затвердження сільської ради звіту про виконання бюджету за 2023рік |
До 1 березня |
Начальник відділу |
|
15 |
Розроблення проектів рішень сільської ради про перерозподіл асигнувань між головними розпорядниками бюджетних коштів, та інших нормативно-правових актів з питань, що належать до компетенції фінансового відділу |
Протягом року |
Начальник відділу |
|
16 |
Підготовка проектів рішень сільської ради щодо затвердження угод про прийняття – передачу міжбюджетних трансфертів |
Протягом року у разі потреби |
Начальник відділу |
|
17 |
Складання офіційного висновку про перевиконання чи недовиконання доходної частини загального фонду бюджету, про обсяг залишку коштів загального та спеціального фондів місцевого бюджету для прийняття рішення про внесення змін до нього |
При потребі протягом року |
Начальник відділу |
|
18 |
Прийняття рішення про перерозподіл помісячних планових показників по доходах та помісячних призначень коштів головних розпорядників |
Протягом року |
Начальник відділу за пропозиціями головних розпорядників |
|
19 |
Фінансування видатків місцевого бюджету згідно помісячного розпису по кодах програмної і економічної класифікації та заявок головних розпорядників коштів |
Постійно протягом року |
Головний спеціаліст відділу |
|
20 |
Складання та подання до управління Державної казначейської служби розпоряджень на виділення коштів загального і спеціального фонду місцевого бюджету |
Постійно протягом року |
Головний спеціаліст відділу |
|
21 |
Складання та подання щомісячної інформації до Департаменту фінансів з заборгованості по зарплаті та стану соціальних виплат. Надання бази даних по системі ІАС «LOGICA» |
Щомісячно, при потребі |
Головний спеціаліст відділу |
|
22 |
Забезпечення обміну інформацією між фінансовим відділом та УДКСУ у Млинівському районі |
Протягом року |
Головний спеціаліст відділу |
|
23 |
Ведення обліку надходжень у розрізі платників ПДФО, плати за землю, акцизного та інших податків |
Протягом року
|
Головний спеціаліст відділу |
|
24 |
Отримання кредитів в управлінні Державної казначейської служби для покриття тимчасових касових розривів |
При потребі |
Начальник відділу |
|
25 |
Складання і доведення до головних розпорядників бюджетних коштів інструкції з підготовки бюджетних запитів на 2025 рік та наступні два роки |
Вересень - жовтень |
Головний спеціаліст відділу |
|
26 |
Підготовка бюджетного запиту по фінансовому відділу та проекту кошторису, як головного розпорядника бюджетних коштів |
Жовтень |
Головний спеціаліст відділу |
|
27 |
Проведення аналізу бюджетних запитів на 2025 та наступні два роки, поданих головними розпорядниками бюджетних коштів, на їх відповідність меті, пріоритетності та ефективності використання бюджетних коштів |
Листопад |
Начальник відділу, головний спеціаліст відділу |
|
28 |
Прийняття рішення, за погодженням з сільським головою, про включення бюджетних запитів головних розпорядників коштів до проекту рішення про місцевий бюджет перед поданням його на розгляд виконавчого комітету |
Листопад |
Начальник відділу |
|
29 |
Підготовка та подання на розгляд постійних комісій сільської ради проекту місцевого бюджету на 2025 рік та наступні два бюджетні періоди |
Листопад, грудень |
Начальник відділу |
|
30 |
Документальне оформлення прийняття, звільнення, переміщення, присвоєння рангів, встановлення надбавок за вислугу років та надання відпусток працівникам фінансового відділу |
Протягом року |
Головний спеціаліст відділу |
|
31 |
Розгляд у межах своєї компетенції звернень громадян, установ і організацій |
Протягом року |
Начальник відділу, головний спеціаліст відділу |
|
32 |
Підготовка інформації щодо діяльності відділу, виконання місцевого бюджету і розміщення її на сторінці офіційного веб - сайту сільської ради |
Протягом року |
Начальник відділу, головний спеціаліст відділу |
|
Начальник фінансового відділу Лариса ЛУК'ЯНЧУК