Матеріали засідання №2 методичного об`єднання вихователів ЗДО
Казка вчить добра і правди.
Мета: продовжувати вчити дітей відгадувати казку за її персонажами, розповідати та розуміти значення прислів’їв. Пригадати знайомі казки. Формувати уявлення про казку як друга, порадника. Розвивати увагу, пам’ять, діалогічне мовлення. Виховувати любов до казки бажання допомагатитдрузям у біді, не забувати про взаємодопомогу, добро.
Попередня робота: читання та обговорення казок: «Колобок», «Червона шапочка», «Ріпка», «Півник і мишенята», драматизація та театралізація казки «Ріпка» за допомогою магнітного театру, заучування прислів’їв, відгадування загадок за заданою тематикою, розучування пальчикової гри «Барабан».
Хід заняття.
Добрий день мої малята
Гостей раді ми вітати
Тож часу дарма негаймо
І заняття починаймо.
Отож, малята сьогодні ми з вами вирушимо у чарівний світ казок, і наше заняття називається «Казка вчить добра і правди»
(Стукіт в двері заходить фея)
Фея: доброго дня малята! Я фея чарівної країни казок. Я прийшла до вас не випадково, я знаю що ви любите казки і багато їх знаєте. І мені потрібна ваша допомога, щоб потрапити назад до чарівного світу казок. А для цього нам потрібно виконати цікаві завдання, які підготувала для нас ця країна. Отож часу дарма не гаймо і у чарівну подорож рушаймо.
Вих. Отож перша наша зупинка « Зачарований годинник»
(перед вами на столі лежить годинник і вам потрібно покрутити покрутити стрілку годинника і сказати чарівні слова: « Стрілка, стрілочко крутись і на казці зупинись». І стрілка зупиниться на одному кольорі годинника і вам потрібно відшукати конверт з таким же кольором і відгадати загадку. Давайте ж розпочинати.)
Жовтий конверт.
І від баби утік
І від діда утік
А від лисички втекти не зміг.(Колобок)
Синій конверт.
Бабуся онучку дуже любила, шапочку червону їй зв’язала.дівчинка ім’я забула сказати, відгадайте як цю дівчинку звати. (Червона шапочка).
Червоний конверт.
На городі виросла
Дуже швидко великою стала
Став дідусь усіх гукати
Щоб цю красуню виривати.(Ріпка)
Зелений конверт.
Справжній півень – молодець, на голівці гребінець. Мишинят він доглядає, пече, смажить прибирає. ( півник і мишинята)
Вих: молодці малята все вірно давайте вирушати далі. І наступна наша зупинка називається: « Чарівники» перед нами на столі лежать казкові герої і вам потрібно роздивитися їх впізнати казку, і викласти у послідовності героїв на магнітній дошці, а потім за допомогою кубика блума відповісти на цікаві запитання.
Запитання
- Як називається казка, яку ви викладали?
- Що посадив дід на городі?
- Назвіть героїв казки
- Кого першого покликав дідусь на допомогу?
- Хто прийшов на допомогу останнім?
- Чим закінчилася казка?
Казка ріпка. Молодці ви вірно відгадали і відтворили сюжет казки ріпка . А давайте поміркуємо чого навчає нас ця казка? (не залишати друга у біді, завжди приходити на допомогу, бути дружніми)
Фея; ви дуже багато знаєте казок, а зараз я пропоную вам трохи відпочити і виконати пальчикову гру з каштанами «Барабан»
Бам бам бам цей каштан як барабан
Туп туп туп має дуже гучний звук
Стукіт цей не любить дуже
Кіт що спить біля калюжи
Він забрав мій барабан
І утік з ним за паркан
Вих: ми трішки відпочили і тепер нам час продовжувати нашу подорож, отож вирушаймо. А наступна наша зупинка називається «Чим зможу тим і допоможу»
На столі насіння, зерно
Ліжко, поряд лежить лялька.
Розірвана книжка і клей.
Фея: діти подивіться, які предмети лежать на столі, розгляньмо їх назвемо.
- Якщо у вас було б насіння, зерно щоб ви зробили б?(нагодували пташок взимку, бо їм нічого їсти)
- У ліжко поклали би ляльку
- Підклеїли би розірвану книжку.
Фея: діти я знаю що ви ще знаєте прислів’я про дружбу
Дружба - найбільше багацтво.
Людина без друзів, як дерево без коріння
Друзі пізнаються в біді.
Без вірного друга, велика туга.
Фея: Гарні прислів’я сказали, я теж вважаю що коли поряд з вами друзі, то ніяка біда не страшна, адже у дружбі велика сила і на згадку про це заняття я пропоную вам зробити квітку доброти.
Фея: я сьогодні впевнелася не тільки в тому що, ви добре знаєте казки а вмієте робити добрі справи, і зажди прийти на допомогу, дякую вам малята за цю казкову подорож, до нових зустрічей.
Вих: сьогодні на занятті ми з вами мандрували чарівною, неперевершеною країною казок. Де добро перемагає зло , де існує чесність і справедливість. Давайте будимо робити добрі справи і казка обов’язково завітає до нас знову.