A A A K K K
для людей із порушенням зору
Острожецька громада
Рівненська область, Дубенський район

Матеріали засідання №1 методичного об`єднання вихователів ЗДО

Дата: 14.09.2023 15:52
Кількість переглядів: 22

Академічна доброчесність в ЗДО. Воркшоп для педагогів

Мартинюк Тетяна Олександрівна

практичний психолог

Острожецького ЗДО дитячий садок «Сонечко»

Острожецької сільської ради

Мета: активізувати у педагогів ЗДО загальні компетентності у контексті реалізації завдань запровадження і дотримання етичних принципів та визначених чинним законодавством правил академічної доброчесності в процесах навчання та провадження наукової (творчої)  діяльності для забезпечення якості освіти, довіри до результатів навчання та/або наукових (творчих) досягнень

Обладнання: м’яч («предмет, що говорить»), маркери, ватман, витяг з Закону України Про освіту Стаття 42, доступ до інтернету.

План-хід:

1. Вітання. Представлення. Методика САН

Пропонуємо учасникам назвати своє ім'я та за 10-бальною шкалою оцінити своє самопочуття, активність, настрій, де 0(нуль) – дуже погано, 10(десять) – дуже добре. При потребі аргументувати свій вибір.

2. Прийняття правил роботи учасників воркшопу

3. Мозковий штурм «Як я розумію академічну доброчесність у трьох словах/словосполученнях/фразах»

Пропонуємо учасникам відповісти на запитання: «Як я розумію академічну доброчесність у трьох словах/ словосполученнях/фразах?». Відповіді записуємо

4. Інформаційне повідомлення «Академічна доброчесність в Законі України «Про освіту». Види порушення академічної доброчесності»

5. Руханка «Невербальна співпраця»

Пропонуємо учасникам невербально вишикуватись в одну шеренгу за зростом, за алфавітом (перша буква імені)

6. Вправа «Броунівський рух» з метою створення трьох робочих груп

Учасники уявляють себе окремими атомами, які хаотично рухаються. За сигналом атоми утворюють молекули: по 2; по 3; по 4. Атоми, які не утворили потрібні молекули (за браком атомів), набирають собі групи по 5 осіб.

7. Робота в групах

Учасники працюють в утворених групах. За допомогою пошукової системи інтернету знаходять та опрацьовують інформацію на задану тему. Завдання: створити паперову/електронну презентацію. Та презентувати її іншим групам.

Перша група – «Академічна доброчесність в ЗДО. Педагоги»

Друга група – «Академічна доброчесність в ЗДО. Здобувачі освіти/Дошкільнята»

Третя група – «Академічна доброчесність в ЗДО. Батьки»

8. Презентація роботи груп. Дискусія  

Кожна група презентує свої напрацювання з теми, яка була запропонована. Після кожної презентації проводимо коротке обговорення.

9. Підбиття підсумків воркшопу. Рефлексія. Методика САН

 

Використані посилання:

Закон України Про освіту. Стаття 42. Академічна доброчесність. Редакція від 02.07.2023// https://zakon.rada.gov.ua

1.2.Практичні рекомендації для проведення воркшопу //  http://umo.edu.ua

10 правил, як працювати з академічною доброчесністю в школі. Думки педагогів // https://nus.org.ua

Положення про академічну доброчесність // https://naurok.com.ua


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь