Матеріали засідання №1 методичного об`єднання вихователів ЗДО
Академічна доброчесність в ЗДО. Воркшоп для педагогів
Мартинюк Тетяна Олександрівна
практичний психолог
Острожецького ЗДО дитячий садок «Сонечко»
Острожецької сільської ради
Мета: активізувати у педагогів ЗДО загальні компетентності у контексті реалізації завдань запровадження і дотримання етичних принципів та визначених чинним законодавством правил академічної доброчесності в процесах навчання та провадження наукової (творчої) діяльності для забезпечення якості освіти, довіри до результатів навчання та/або наукових (творчих) досягнень
Обладнання: м’яч («предмет, що говорить»), маркери, ватман, витяг з Закону України Про освіту Стаття 42, доступ до інтернету.
План-хід:
1. Вітання. Представлення. Методика САН
Пропонуємо учасникам назвати своє ім'я та за 10-бальною шкалою оцінити своє самопочуття, активність, настрій, де 0(нуль) – дуже погано, 10(десять) – дуже добре. При потребі аргументувати свій вибір.
2. Прийняття правил роботи учасників воркшопу
3. Мозковий штурм «Як я розумію академічну доброчесність у трьох словах/словосполученнях/фразах»
Пропонуємо учасникам відповісти на запитання: «Як я розумію академічну доброчесність у трьох словах/ словосполученнях/фразах?». Відповіді записуємо
4. Інформаційне повідомлення «Академічна доброчесність в Законі України «Про освіту». Види порушення академічної доброчесності»
5. Руханка «Невербальна співпраця»
Пропонуємо учасникам невербально вишикуватись в одну шеренгу за зростом, за алфавітом (перша буква імені)
6. Вправа «Броунівський рух» з метою створення трьох робочих груп
Учасники уявляють себе окремими атомами, які хаотично рухаються. За сигналом атоми утворюють молекули: по 2; по 3; по 4. Атоми, які не утворили потрібні молекули (за браком атомів), набирають собі групи по 5 осіб.
7. Робота в групах
Учасники працюють в утворених групах. За допомогою пошукової системи інтернету знаходять та опрацьовують інформацію на задану тему. Завдання: створити паперову/електронну презентацію. Та презентувати її іншим групам.
Перша група – «Академічна доброчесність в ЗДО. Педагоги»
Друга група – «Академічна доброчесність в ЗДО. Здобувачі освіти/Дошкільнята»
Третя група – «Академічна доброчесність в ЗДО. Батьки»
8. Презентація роботи груп. Дискусія
Кожна група презентує свої напрацювання з теми, яка була запропонована. Після кожної презентації проводимо коротке обговорення.
9. Підбиття підсумків воркшопу. Рефлексія. Методика САН
Використані посилання:
Закон України Про освіту. Стаття 42. Академічна доброчесність. Редакція від 02.07.2023// https://zakon.rada.gov.ua
1.2.Практичні рекомендації для проведення воркшопу // http://umo.edu.ua
10 правил, як працювати з академічною доброчесністю в школі. Думки педагогів // https://nus.org.ua
Положення про академічну доброчесність // https://naurok.com.ua