Острожецька громада
Рівненська область, Дубенський район

Матеріали засідання №3 методичного об`єднання вихователів ЗДО

Дата: 01.03.2023 10:55
Кількість переглядів: 164

Гра з педагогами «Поле чудес»

Суть гри полягає у відгадуванні слів. Ведучий загадує слово і викладає його з літер на дошці. Гравці крутять рулетку і називають літеру, яка на їх думку може бути в задуманому слові.

Мета:закріпити знання педагогів з освітньої лінії «Особистість дитини», активізувати самоосвітню компетенцію педагогів, розвивати їх творчі здібності.

Обладнання:поле для гри, дошка, букви, бочечки з цифрами, приз.

Хід гри:

Ведучий оголошує правила гри.

  Гра «Поле чудес» складається з п’яти турів де гравці відгадують по буквах слова. Спочатку проходить  три тури, в кожну частину запрошується по три гравці. Переможець у турі гравець виходить до фіналу. А переможець фіналу бере участь у супер-грі, або може відмовитись від неї. Переможець супер-гри отримує приз. Гравці крутять барабан на якому є позначки які означають:

0 – перехід ходу,

2Б – дозволяється відкрити 2 букви на які вкаже гравець,

Б – дозволяється назвати букву і відкрити якщо вона є.

Запитання загадує вудучий і відкриває букви названі гравцем якщо такі є також ведучий.

 До першої частини гри запрошується  три гравці. (можуть по бажанню або тягнемо жетони  хто отримав  цифру 1, той бере участь у першій частині, 2 – в другій частині, 3 – третій частині.)

Отже, починаймо.

І тур

  1. Завдання. Хто з вчених педагогів вперше заговорив про гімнастику? (зокрема гігієнічну). Слово складається з 10 букв. (Песталоцці)

На думку цього вченого, головною метою виховання є розвиток сил і здібностей, які закладені в дитині, але ці здібності потрібно вправляти інакше вони так і залишаться здібностями. Він вніс в гімнастику ряд нових елементів: розробив вправи для суглобів (елементарні аналітичні рухи – руки вперед, нахили тулуба і т.п.) Цей педагог – класик (1746-1827) Народився в Цюріху в родині лікаря. Упродовж третини століття керував навчально-виховними закладами, де практикував і розвивав свої педагогічні погляди. Рано втратив батька і виховувався матір’ю. У школі вважався нездатним учнем і був предметом насмішок своїх товаришів.

Спочатку був агрономом, але потім прийшов до переконання, що найбільше його допомоги потребують селянські діти яким він самовіддано присвятив всі свої сили і матеріальні кошти, навчаючи їх  влітку польових робіт а взимку – ремеслу. Завдяки підтримці місцевої влади і добрих людей  педагог зібрав близько 80 дітей.

 Як тільки селянські діти отримували у педагога пристойний одяг батьки забирали дітей і забирали собі гроші які заробляли діти. Він закрив школу бо на утримування не вистачало грошей. Ближче до старості він знову відкриває школу у напівзруйнованій війною будівлі монастиря і збирає навколо себе дітей які залишились після війни без нагляду. Не маючи помічників педагог сам справлявся із сотнею не самих зразкових дітей. Педагог був начальником навчального закладу, учителем, двірником, і навіть доглядальницею в одній особі. Педагогічна діяльність була несподівано перервана французькими військами. Монастирські приміщення знадобились під госпіталь і педагог був змушений закрити школу.

ІІ тур

 

  1. Завдання. У програмі Українське дошкілля і інших чинних програмах  багато уваги приділено освітній лінії «Особистість дитини» . У ній виокремлено завдання щодо формування потреби у здоровому способі життя, виховання ставлення до власного здоров’я як до цінності, розвиток рухової активності дитини. Загартовуючі процедури починаємо здійснювати з третього року життя. Назвіть один з принципів загартовування? Слово складається з 12 букв. (регулярність).

До принципів загартовування  належать:

  • Послідовність;
  • Урахування індивідуальних особливостей людини і стану її здоров’я.
  • Комплексність дій природних факторів
  • І…

Загартовування – запорука здоров’я та якості життя – це система тренування, спрямована на пристосування організму до добових, сезонних, періодичних або раптових змін температури, освітлення, магнітного і електричного полів Землі.

Основні методи загартовування:

  • повітряні ванни,
  • прогулянки,
  • сонячні ванни,
  • ходьба босоніж,
  • водні процедури,
  • купання на відкритому просторі.

Але починати загартовування слід з візиту до лікаря, і можна з перших днів життя.

 

ІІІ тур

Завдання. Починаючи з групи раннього віку тобто з третього року життя ми в дитячому садку навчаємо дітей елементарних навичок самостійного вмивання, користування милом та індивідуальним рушничком. Вчимо користуватися носовичком, охайно їсти, ретельно пережовувати їжу та користуватися серветкою. А от чистити зуби вчать дітей батьки вдома. В перекладі слово зубна щітка означає – пристосування для чищення зубів і масажу ясен. Як правило застосовується з використанням зубної пасти. Сучасні зубні щітки різноманітні за формою. Їх робоча поверхня складається з синтетичного або натурального волокна різного розміру та жорсткості. Також є електричні зубні щітки які є у продажі. А от запитання. Чим чистили зуби за часів Київської Руси. Відомо що щітка ця виготовлена з дуба?Слово складається з 9 букв (пензликом)

ІV тур Фінал

 Три учасники беруть участь у фіналі. Переможці турів.

4.Завдання. Автор  парціальної програми з основ здоров’я та безпеки життєдіяльності дітей дошкільного віку «Про себе треба знати, про себе треба дбати» Слово складається з 14 букв (Любов Лохвицька)

Метою створення такої програми є формування у дітей знань про основи здоров’я та безпеку життєдіяльності, вмінь і навичок раціональної поведінки щодо збереження здоров’я, життя та безпеку особистості в середовищі проживання.

 

V тур  Супер-гра.

5 Завдання. В перекладі слово «дитина» означає людина в період від народження до закінчення…. періоду. Якого саме періоду?

Слово складається з 9 букв (пубертатний)

Це … період – коли  у фізичній та емоційній сферах дитини відбуваються суттєві зміни. Це перехідний період між дитинством і дорослим життям. Коли син або донька намагаються поводитись так як дорослі, але все ще зберігають у собі дитячі риси.

В українській мові існує градація назв залежно від віку

Немовля – малюк – хлопча – підліток – юнак – парубок

 

В кінці гри переможець отримує приз.

Використана література:

1.Базовий компонент дошкільної освіти, Київ,2022

2.програма «Українське дошкілля» Тернопіль, Мандрівець 2017

 

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь