Підсумок роботи методичного об`єднання вчителів фізико–математичного циклу за 2021 – 2022 навчальний рік
Метою загальної середньої освіти є розвиток та соціалізація
особистості учнів, формування їхньої національної самосвідомості, загальної
культури, світоглядних орієнтирів, екологічного стилю мислення і поведінки,
творчих здібностей, дослідницьких навичок і навичок життєзабезпечення,
здатності до саморозвитку та самонавчання в умовах глобальних змін і
викликів.
Сучасний випускник повинен бути творчим й активним, здатним
проектувати власне майбутнє життя, самостійно мислити, генерувати
оригінальні ідеї, приймати сміливі, нестандартні рішення. Учителі створюють
основу для практичної підготовки, формування його наукового світогляду.
Сучасний учитель повинен прагнути професійного самовдосконалення.
Для цього створено безліч учительських сайтів та блогів, які допомагають
вирішити проблему самовдосконалення педагога. У сучасному суспільстві у
педагогів є можливості онлайн-навчання.
Протягом навчального року відбулося п’ять засідань, на яких
розглядалися питання організаційно-методичного забезпечення викладання
предметів у 2021 - 2022н.р., обговорювалися ключові характеристики
інноваційних технологій, як засіб формування ключових компетентностей
учнів, використовували мейкерство як інноваційний підхід впровадження
STEM - освіти.
Крім того, на засіданнях методичного об’єднання було висвітлено
систему оцінювання здобувачів освіти за Абеткою для директора та
спостереження за навчальним заняттям згідно Абетки для директора.
Протягом року з членами МО проводились групові та індивідуальні
консультації.
За результатами атестації, атестувалося два вчителі, підтвердив раніше
присвоєну кваліфікаційну категорію «Спеціаліст першої категорії» Гопанчук
Павло Миколайович. Фесюку Олександру Володимировичу присвоїли
кваліфікаційну категорію «Спеціаліст другої категорії».