Матеріали засідання №4 методичного об`єднання вчителів 1,2 класів
Огляд методичної та педагогічної літератури з теми «Використання сучасних освітніх технологій для формування ключових компетентностей в НУШ»
Пархоменко Валентина Ростиславівна
вчитель початкових класів Борбинської ЗОШ І-ІІІ ст.
- Дмитренко К. А., Коновалова М. В., Семиволос О. П., Бекетова С. В., 2017 ТОВ «Видавнича група “Основа”», 2018
Звичайні форми роботи — новий підхід: розвиваємо ключові компетентності. Посібник містить докладний та зрозумілий виклад вимог нової української школи щодо формування в учнів необхідних компетентностей. Схарактеризовано інтерактивні методи й візуальні засоби навчання, розглянуто їхню роль у розвитку ключових та предметних компетентностей на прикладі викладання окремих предметів шкільного курсу.
https://www.yakaboo.ua/ua/zvichajni-formi-roboti-novij-pidhid-rozvivaemo-kljuchovi-kompetentnosti.
- В. Є. Берека,. А. В. Галас. — Харків : Вид-во «Ранок», 2018. — 496с
Методичний посібник для вчителів
У навчально-методичному посібнику розкриваються наукові підходи формування професійної компетентності педагога, теоретичний аналіз понять «компетенція», «компетентність», взаємозв’язок між цими поняттями, особливості формування професійної компетентності вчителя початкових класів, роль інституту післядипломної педагогічної освіти щодо оновлення професійно-педагогічної підготовки вчителів початкових класів до роботи в умовах нової української школи. До кожної теми пропонуються навчальні й практичні завдання для самостійної та пошукової роботи.
- Ю. О. Плющ . Кейс- технологія в початковій школі.
Видавництво «Основа»
У посібнику запропоновано досвід впровадження кейс-технології у навчання школярів початкової школи. Докладно розглянуто теоретичні засади методу та запропоновано найрізноманітніший практичний матеріал: інтегровані кейс-уроки та фрагменти уроків за кейс-технологією для школярів 1–4 класів. Запропоновано QR-коди з посиланнями на відеоматеріали до уроків. Частина матеріалів запропонована для копіювання і використання учнями.
Матеріали посібника призначені для проведення інтегрованих уроків, предметних уроків, виховних заходів, тематичних свят, планування дослідницької та проектної діяльності учнів.