Острожецька громада
Рівненська область, Дубенський район

Матеріали засідання №3 методичного об`єднання вчителів 1,2 класів

Дата: 06.01.2022 13:04
Кількість переглядів: 252

Практикум. Мій план інтегрованого навчального дня (з використанням інноваційних технологій).

                                                                               Домарецька Ольга Григорівна,

                                                                               вчитель початкових класів

                                                                        Острожецького ліцею імені І.Єремеєва

        З досвіду своєї роботи підготувала план інтегрованого дня на тему «Хто такі друзі?». В плані висвітлені ігри,вправи ,які можна проводити протягом дня на ранкових зустрічах  та навчальних предметах з теми «Хто такі друзі?»

Мета  тематичного дня: створити у класі дружнє середовище-простір   ,де цінують дружбу і друзів;допомогти дітям з’ясувати критерії справжньої дружби,сприяти усвідомленню в дітей цінності дружніх стосунків та їх важливості в житті;виховувати любов та турботливе ставлення  до менших друзів-домашніх улюбленців.

                                   Ранкова зустріч

Учитель:Я рада ,діти,бачити вас на ранковій зустрічі.Пропоную привітатися на іншій мові,на якій ви бажаєте.

 Гра «Пальчики»

Підніміть вгору праву руку з пятьма пальчиками.                                                     Загніть мізичник ті,кого вранці збудила матуся;                                                       Загніть наступний пальчик ті,які зраділи сьогоднішньому сонечку (снігу,морозу).                                                                                                                              Загніть наступний пальчик ті,хто хоч раз комусь подарував сьогодні усмішку;  Загніть наступний пальчик ,хто зустрів сьогодні друга.                                          Покажіть,що у нас вийшло.                                                                                                         Бачу,не в усіх пальчики загнулися.Чому,як ви думаєте?                                           Сьогодні будемо намагатися,щоб в усіх вийшов хороший настрій.                        

Щоденні новини.

Тема нашого сьогоднішнього  дня «Хто такі друзі».Ми будемо вчитися дружити,допомагати нашим друзям.

                             Я досліджую світ

Гра «Ти мені подобаєшся».

У парах діти стоять обличчям одне до одного,беруться за руки і ведуть діалог:

Ти мені подобаєшся.                                                                                                               Чому?                                                                                                                                          Ти мені подобаєшся,тому що…(дитина називає одну характерну рису,що подобається у партнерові.Потім міняються ролями.

Вправа «Портрет класу»

Діти,а ви намалювали вдома портрет свого (своєї),друга (подруги)-однокласника (однокласниці)?                                                                                        Тож давайте створимо «портрет» нашого дружнього класу.                                        (Діти під музику чіпляють свої роботи).

Вправа «Незакінчене речення про друга»

Учні міркують про те ,хто такий друг  і продовжують речення:  «Я вважаю,що друг це  той,хто…,тому що…»

Ситуаційна вправа

Обєднайте дітей у групи,опишіть завдання : «Наші команди збираються у тривалу і важку подорож у гори.Якими рисами має володіти друг,щоб ми взяли його в цю мандрівку?»                                                                                                 Можна ставити учням проблемні  запитання:                                                             Чи друг повинен бути сильним?                                                                                           Чи від друга має бути користь?                                                                                           Чи ціниться у другові щедрість?                                                                                      

На перерві у дітей ігрові розваги в зоні відпочинку.

                                       Навчання грамоти 

Слухання оповідання «Ким бути і ким не бути»(За Я.Пінясовим).                          Бесіда «Хто такий друг?»                                                                                                                              Вправа «Запитання – відповідь»(1 група ставить запитання за змістом оповідання іншій групі)

Вправа «Крісло автора»

Одна дитина сідає в «крісло автора» і виступає в ролі автора твору.Інші діти формулюють запитання за змістом почутого оповідання,а автор повинен відповісти словами, максимально наближеними до тексту.                                     Висновки:щоб бути другом-це не лише слова,а й відповідальність,виручка, співпереживання,допомога.

Запропонуйте учням визначити найважливіші риси характеру,які ми цінуємо в наших друзях.Запишіть ці слова друкованими літерами різними кольорами на картках паперу і почепіть на стіну слів,поясніть ,що так ми створюємо наш словник,який допомагає збагачувати наше мовлення.

Підбір відповідних слів,які характеризують друга(який він?),подругу (яка вона?),звірятко (яке воно?).

Групування слів у 3 рядки:перший – на означення осіб чоловічого роду;другий-жіночого;третій-середнього роду.

Він(друг)-вірний,відповідальний,добрий,щирий,веселий.                                        Вона(подружка)-вірна,милосердна,весела.щедра.                                                 Воно(звірятко)-кумедне,миле.пухнасте.

Аналіз слова «друзі»:

Назвати перший звук;останній звук;                                                                     назвати усі звуки;                                                                                                        поділити слово на склади;                                                                                                           визначити наголошений склад;                                                                                                  сказати ,як звати твого друга(подругу).

Рефлексія .Вірш А.Костецького «Про друга».                                                                  Читання вірша вчителем.                                                                                                  Учні висловлюють власні почуття від прослуханого вірша.                                       Беруться за руки в колі й висловлюють побажання один одному.

Підсумок:про цінність дарувати іншому усмішку,гарні емоції,подарунки,свій час.

На перерві –читання з другом.  

                                       

                                      Мистецтво 

1.Виконання «Пісні про дружбу»/муз.О.Янушкевич,сл.М.Ясакова/                       Варто наголосити,що під час виконання потрібно відобразити рухами, мімікою характер,настрій пісні.

2.Виготовлення закладки для книжечки «Закладка для друга».

3.Рефлексія.Вправа «Мікрофон».

Діти по черзі беруть у руки уявний мікрофон та висловлюють свої враження, почуття,емоції від прослуханого й побаченого впродовж дня.

 

      Список використаних джерел:

Нова українська школа:порадник для вчителя/Під ред.Бібік Н.М._к.ТОВ       «Видавничий дім»,2017.

Шихалкіна О./власні розробки ранкових зустрічей.

Ягупа І.Інтегровані заняття.Я досліджую світ.1-й клас/Початкова освіта,№4, 2018 р.

                         Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь