Матеріали засідання №2 методичного об'єднання вчителів 1,2 класів
Новинки педагогічної та методичної літератури на тему «Освітнє середовище як чинник розвитку особистості учня»
Фісюк Л.В.,вчитель початкових класів
Острожецького ліцею ім.І.Єремеєва
1.Нова українська школа. Порадник для вчителя. Особливості організації освітнього середовища: середовище, що належить дітям. URL:https://base.kristti.com.ua/?p=5904&download=5911
Посібник містить матеріали та практичні завдання, які допоможуть вчителям створювати освітнє середовище, забезпечити різні форми інтегрованого навчання, залучати до педагогічної взаємодії родини дітей, інших партнерів, оцінити власну практику в контексті освітніх новацій, здійснювати моніторинг розвитку
2.Освітнє середовище Нової української школи: нові педагогічні підходи, методики, технології. URL: https://www.megu.edu.ua/uk/osvitnie-seredovishhe-novoi-ukrainskoi-shkolinovipedagogichnipidhodimetodikitehnologii/
Стаття присвячена проблемі інноваційності в освіті - особливостям створення інноваційного освітнього середовища. Акцентується увага на тому, що інновації повинні розглядатися у взаємозв'язку з соціально-економічною і культурною ситуацією.. Показано, що тільки такий підхід дозволяє осмислити проблеми та суперечності, породжувані сучасним етапом розвитку науково-технічного прогресу, а також визначити перспективи інноваційного розвитку освіти.
3.Створення освітнього середовища. URL:http://pochatkova25.blogspot.com/p/blog-page_86.html
У статті розкривається сутність поняття «освітнє середовище», що є складною системою інтелектуальних, культурних, методичних, організаційних, технічних ресурсів. Доведено, що освітнє середовище впливає на особистісний розвиток учня та результати його навчальної діяльності. Акцентується увага на тому, що у Новій українській школі освітнє середовище повинно стати таким, що належить учням, де кожна дитина незалежно від її фізичних та ід її фізичних та психологічних особливостей почуватиметься комфортно.
4.Творимо освітнє середовище. URL: https://osvita-perechin.gov.ua/nush/tvorimo-osvitne-seredovishche
У статті розкриваються сутнісні ознаки фізичного та психологічно безпечного освітнього середовища, організація якого передбачає реагування на нові виклики та вимоги, реалізацію системи принципів. Психологічно безпечне середовище сприяє задоволенню потреб у особистісно-довірчому спілкуванні та забезпечує психічне здоров’я учасників освітнього процесу.