Острожецька громада
Рівненська область, Дубенський район

Матеріали засідання №1 методичного об'єднання вчителів іноземних мов

Дата: 21.10.2021 10:24
Кількість переглядів: 215

Виступ: “ Правила ведення шкільної документації»

Підготувала

       Ярошевич Вікторія Гнатівна

вчитель англійської мови

П’ннєвської філії I-II ступенів

Острожецького ліцею ім.І.Єремеєва

 

Основна навчально- методична документація,яка регламентує роботу вчителя.

1.Програма з предмета.

2.Календарний план.

3.Поурочні плани.

4.Дидактичний матеріал.Матеріал для контролю знань.

5.Тексти варіантів контрольних робіт.

6.Інструкції для контрольних робіт.

7.Тексти тренувальних прикладів і завдань для екзаменів.

8.Екзаменаційні білети.

9.Тести з предмета.

10.Матеріали для підготовки до вступних екзаменів.

11.Матеріали перспективного педагогічного досвіду.

12.Методичні рекомендації щодо вивчення предмета.

13.Методичні розробки вчителів.

14.Критерії оцінювання знань учнів.

  Вивчення іноземних мов у 2021/2022 н.р.здійснюватиметься за декількома Державними стандартами та типовими освітніми програмами,а саме:

-для учнів 1-4 класів- за новим Державним стандартом початкової освіти,затвердженим Постановою КМУ від 21.02.2018 N 87,Типовою освітньою програмою,розробленою під керівництвом О.Я.Савченко та Типовою освітньою програмою,розробленою під керівництвомР.Б.Шияна;

                                                             

   - для учнів 5-9 класів – за Державним стандартом базової та повної

 загальної середньоїосвіти,затвердженим Постановою КМУ від 23.11.2011

 N 1392  та Типовою освітньою програмою закладів загальної середньої освіти II ступеня ( базова середня освіта), розробленою на виконання Закону України «Про освіту» та затвердженою наказом МОН від 20.04.2018 N 408;

-для учнів 10-11 класів -за Державним стандартом базової та повної загальної середньої освіти,затвердженого Постановою КМУ від 23.11.2011 N 1392 та Типовою освітньою програмою закладів загальної середньої освіти III ступеня ( профільна середня освіта),розробленою на виконання Закону України « Про освіту» і затвердженою наказом МОН від 20.04.2018 N 407.

  Відповідно до нового Закону України Типова освітня програма визначає: загальний обсяг навчального навантаження; орієнтовну тривалість і можливі взаємозв’язки окремих предметів,факультативів,курсів за вибором тощо,зокрема їх інтеграції,а також логічної послідовності їх вивчення,які подані в рамках навчальних планів.Як і в попередні роки,заклад освіти має право вибору щодо вивчення другої іноземної мови.Рішення про запровадження вивчення другої іноземної мови приймається закладом освіти залежно від умов для такого вивчення самостійно.

  Типові освітні програми з іноземних мов містять низку тем і питань,що безпосередньо пов’язані з проблематикою інтегрованих змістових ліній.

  Програми не обмежують смислове та лінгвістичне наповнення інтегрованих змістових ліній,а лише пропонують орієнтовні шляхи їх реалізації.Вчителі можуть наповнити новим міжпредметним змістом й інші теми,створювати альтернативні можливості для поєднання різних знань та умінь,а також навчальних методів із метою формування ключових життєвих умінь та досягнення цілісності навчальної програми й освітнього процесу відповідно до потреб певного класу.                                                 

Ведення шкільної документації

  Відповідно до загальних вимог до ведення класного журналу,записи в журналі ведуться державною мовою.З іноземних мов частково допускається запис змісту уроку та завдання додому мовою вивчення предмета.Зошити підписуються іноземною мовою,яка вивчається.

  Учнівські зошити,в яких виконуються класні та домашні роботи з іноземних мов,перевіряються:у 2-4 класах-після кожного уроку в усіх учнів із виставленням оцінок та виправлення помилок;у 5-9-х класах-один раз на тиждень; у 10-11-х класах- перевіряються найважливіші роботи один раз намісяць.Результати перевірки робочих зошитів не враховуються при виставленні тематичного або семестрового балу.

  До виправлення помилок у письмових роботах вчителі можуть підходити диференційовано,враховуючи вікові особливості учнів та рівень сформованості відповідного уміння у конкретного учня/учениці:виправляти помилки власноруч;підкреслювати слово/вираз тощо з помилкою;підкреслювати саму помилку з метою самостійного виправлення її учнем/ученицею;позначитирядок,в якому єпомилка,на полях з метою самостійного пошуку та виправлення помилки учнями.

   Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з іноземних мов у системі загальної освіти ( 5-11 класи )

  Основними видами оцінювання з іноземної мови є поточне,тематичне,семестрове,річне оцінювання та підсумкова державна атестація.Більшість прийомів поточного оцінювання спрямовано на детальну перевірку окремих параметрів мови або вмінь мовлення,яких щойно навчили,тематичне оцінювання проводиться на основі поточного оцінювання й виставляється єдиний тематичний бал.Під час виставлення тематичного балу результати перевірки робочих зошитів не враховуються.                                                         

Семестрове оцінювання з іноземної мови проводиться один раз наприкінці семестру за чотирма видами мовленнєвої діяльності (аудіювання,говоріння,читання,письмо).

  Основна функція поточного контролю-навчальна.Запитання,завдання,тести спрямовані на закріплення вивченого матеріалу і повторення пройденого,тому індивідуальні форми доцільно поєднувати із фронтальною роботою групи.

  Тематичне оцінювання проводиться на основі поточного.Окремого оцінювання для виставлення тематичних оцінок не пепедбачено.

Важливою ланкою в системі контролю є семестровий контроль,що проводиться періодично з метою перевірки рівня засвоєння навчального матеріалу в обсязі навчальних тем,розділів семестру й підтвердження результатів поточних балів,отриманих учнями раніше.Семестровий контроль проводиться двічі на рік.

  Завдання для проведення семестрового контролю складаються на основі програми,охоплюють найбільш актуальні розділи й теми вивченогоматеріалу,розробляються вчителем з урахуванням рівня навченості,що дозволяє реалізувати диференційований підхід до навчання.Семестровий контроль проводиться за всіма мовленнєвими вміннями.

  Контроль може бути комплексним і проводитись у формітестування.Оцінка за семестр ставиться на основі поточного оцінювання ( тематичного ) та оцінок контролю мовленнєвих умінь.

 

 

     Використані джерела

  1.Державний стандарт базової середньої освіти.Державністандарти.Міністерство освіти і науки України.[Електронний ресурс]: від 30 вересня 2020 р.N 898.-Режимдоступу:https://bit.ly/3BjwHiL

  2.Кушнір А.С.Переваги та недоліки використанняSmart-технологій у навчанні іноземних мов.

  3.Москаль О.В.Діяльнісний підхід як основа організації освітнього процесу у початковій школі.-Режим доступу:Діяльнісний підхід як основа організації освітнього процесу в початковій школі (vseosvita.ua)


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь