Матеріали засідання №1 методичного об'єднання практичних психологів, соціальних педагогів, логопеда
Огляд новин навчально-методичної літератури з теми
«Формування комунікативної взаємодії дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі»
Якобчук Тетяна Олексіївна,
практичний психолог
Острожецького ліцею імені І.Єремеєва
- Матеріали серпневих студій РОІППО
https://roippo.org.ua/activities/scientific_methodological/regional_research.php/5528/
В матеріалах серпневих студій РОІППО від 20.08.2021 р.(Інклюзивна освіта) є доступні для завантаження цікаві презентації, що містять практичні поради, рекомендації та вправи для формування соціально-комунікативної взаємодії дітей з ООП в інклюзивному середовищі.
- Матеріали вебінару-практикуму для вчителів-логопедів, вчителів-дефектологів з теми «Використання інноваційних та нетрадиційних методів подолання мовленнєвих порушень у дітей з особливими освітніми потребами»
https://roippo.org.ua/activities/scientific_methodological/regional_research.php/5497/
В матеріалах вебінару-практикуму для вчителів-логопедів, вчителів-дефектологів з теми «Використання інноваційних та нетрадиційних методів подолання мовленнєвих порушень у дітей з особливими освітніми потребами» міститься доступна інформація для поглиблення та розширення знань про інноваційні та нетрадиційні методи подолання мовленнєвих порушень. Можна завантажити список рекомендованих джерел для самоосвітньої роботи з питань використання інноваційних та нетрадиційних методів роботи з подолання мовленнєвих порушень. Інформація буде особливо корисною для роботи вчителя-логопеда з дітьми з ООП.
Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції «Практичні комунікаційні кейси в інклюзивному освітньому середовищі» (Київ, 22 листопада 2019 р.) – К.: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2019. – 111 с. https://ij.kubg.edu.ua/images/kafedra_vs/tezu.pdf
У збірнику вміщено наукові роботи учасників Всеукраїнської науково-практичної конференції «Практичні комунікаційні кейси в інклюзивному освітньому середовищі», присвячені дослідженню питань інклюзивної освіти.
В статтях збірника можна знайти корисну та доступну інформацію про особливості формування соціальних стосунків учасників освітнього процесу інклюзивного класу, що буде корисним для роботи практичного психолога та соціального педагога
- Харченко Н. Тімбілдінг.133 вправи для створення команди. – Житомир: ПП «Житомироблдрукарня», 2020 – 128 с.
Як стати ефективним і цінним командним гравцем? Це вміння передбачає цілий комплекс важливих компетенцій: уміння керувати та підпорядковуватись, змінювати ролі та складність завдань, критично мислити та довіряти іншим, швидко реагувати та виявляти терпіння, конструктивно критикувати та приймати зауваження, делегувати повноваження й брати відповідальність за прийняті рішення…
У книзі зібрано прості, дієві та ефективні вправи й ігри для згуртування колективу та командної роботи, які навчать ефективно застосовувати тімбілдінгові вправи в роботі з усіма учасниками освітнього процесу. Можна використовувати в роботі з вчителями та батьками, окремі елементи вправ доступні для проведення у інклюзивних класах з метою згуртування колективу, формування вмінь працювати в команді, покращення мікроклімату.