A A A K K K
для людей із порушенням зору
Острожецька громада
Рівненська область, Дубенський район

План соціально-економічного розвитку Острожецької сільської ради на 2021 рік

Дата: 10.03.2021 15:36
Кількість переглядів: 333

 

ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення

Острожецької сільської ради

від 15.03.2021 року

№________/2021

                                                                                                                   

 

 

 

План

соціально-економічного розвитку

Острожецької сільської ради

Млинівського району

Рівненської області

на 2021 рік

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

І.Вступ

   ІІ.Аналітична частина

           1. Загальна характеристика

           2.Аналіз стану та тенденцій соціального і економічного розвитку Острожецької сільської ради за 2021 рік

           3. Фінансово-бюджетна ситуація Острожецької сільської ради

           4. Результати SWOT-аналізу

           ІІІ. Основні проблемні питання соціально-економічного розвитку Острожецької сільської ради

           ІV. Основні цілі, завдання та пріоритети розвитку Острожецької сільської ради на 2021 рік

           V. Фінансове забезпечення реалізації Плану

           VI. Моніторинг та оцінка результативності реалізації Плану

 

 

 

 

                                        І. ВСТУП

 

Відповідно до ст. 8 Закону України «Про добровільне об`єднання територіальних громад» № 157-VIII від 05.02.2015 року із змінами та доповненнями та рішення п’ятої сесії VII скликання Острожецької сільської ради №133-5/2016 від 08 серпня 2016 року «Про добровільне об’єднання територіальних громад» створено Острожецьку сільську раду об’єднаної територіальної громади, а 18 грудня 2016 року були проведені перші вибори, під час яких обрали голову громади. 

До складу Острожецької сільської ради входять наступні села: Острожець, Залав'я, Малин, Підгай, Новосілки, Заболоття, Заболотенці, Певжа, Бакорин, П'яннє, Зборів, Уїздці, Ставище, Борбин. 

Адміністративний центр – село Острожець Млинівського району Рівненської області. Перша історична згадка про село Острожець 29 червня 1528 року, коли «Троїцькому городничому Петру Михайловичу грамотою короля польського Сигізмунда І Старого дозволено заснувати місто в його спадковому володінні в селі Острожець на землі Волинській». Цей рік і вважався роком заснування с. Острожець.

Для закріплення позитивних тенденцій та вирішення проблемних питань економічного і соціального розвитку територіальної громади, координації роботи органів комунальних підприємств і розроблено План соціально-економічного розвитку Острожецької сільської ради територіальної громади Дубенського району Рівненської області на 2021 рік (далі - План).

Законодавчою та методичною основою проекту Плану є Закони України  ,,Про місцеве самоврядування в Україні, ,,Про добровільне об'єднання територіальних громад, ,,Про державне прогнозування та розроблення програм економічного і соціального розвитку України”.

Проект Плану розробляється з урахуванням завдань і положень наступних документів:

  • наказу Мінрегіону України від 30.03.2016 № 75 ,,Про затвердження Методичних рекомендацій щодо формування і реалізації прогнозних документів соціально-економічного розвитку об'єднанної територіальної громади”;
  • розпорядження голови облдержадміністрації від 28.12.2019 № 1098 ,,Стратегія розвитку Рівненської області на період до 2027 року”,  затверджено рішенням обласної ради від 13.03.2020 № 1618.

Мета Плану – вироблення та втілення єдиної політики розвитку Острожецької сільської ради у 2021 році в контексті єдиної політики розвитку Дубенського району та Рівненської області, що вимагатиме реалізації пріоритетів у соціальній та економічній сферах із запровадження чіткої взаємодії з усіма гілками влади.

Основною метою Плану є створення умов для повноцінного функціонування територіальної громади.

База Плану – аналіз основних показників економічного і соціального розвитку територіальної громади за 2020 рік та прогнозні показники у 2021 році.

З метою визначення найбільш об’єктивних пріоритетів діяльності Острожецької сільської ради на 2021 рік у Плані передбачений моніторинг наявних власних ресурсів, стану демографічної ситуації, стану розвитку інфраструктури та економіки. Визначено сильні та слабкі сторони, можливості та загрози розвитку територіальної громади.

Проведення аналізу дозволило сформулювати комплексну систему завдань, основних заходів соціального та економічного розвитку сільської ради на 2020 рік, які базуються на розумінні поточної соціально-економічної ситуації, що склалася на території громади, з урахуванням проблем та першочергових потреб населення, фінансових та організаційних ресурсів об’єднаної територіальної громади, відповідно до пріоритетних напрямків розвитку населених пунктів.

 

                                  ІІ. АНАЛІТИЧНА ЧАСТИНА                                            

 

1. Загальна характеристика

 

Територія Острожецької сільської ради становить 139125 м2.

Острожецька сільська рада межує: на півдні – з Волинською областю, на заході – з селом Велика Городниця та селом Новоукраїнка, на півночі та сході з Млинівською територіальною громадою Дубенського району Рівненської області.

За адміністративно-територіальним поділом сільська рада включає 14 сіл.

Адміністративний центр громади – село Острожець. Віддаленість села Острожець до новоутвореного районного центра м. Дубно складає 45 км., до обласного центру міста Рівне – 82 км.,   до обласного центру міста Луцька Волинської області - 22 км. Залізничні станції Дубно та Луцьк знаходяться відповідно на віддалі 47 та 23 км. Відстань до міжнародного аеропорту м Рівне - 67 км.

Зовнішні і внутрішні транспортні зв'язки громади здійснюються автомобільним транспортом. На відстані 5 кілометрів від адміністративного центра Острожецької ТГ села Острожець проходить автодорога державного значення Доманове-Ковель-Чернівці-Мамалига, на відстані 36 кілометрів автодорога національного значення Устилуг – Луцьк – Рівне та за 38 кілометрів - автомагістраль Київ-Чоп.

 

2. Аналіз стану та тенденцій соціального і економічного розвитку Острожецької сільської ради за 2020 рік

 

На території Острожецької сільської ради освітні послуги надають 3 заклади загальної середньої освіти : Острожецький ліцей імені І. Єремеєва Острожецької сільської ради, який діє як опорний заклад до складу якого входить Малинська філія І-ІІ ступенів та П’яннєвська філія І-ІІ ступенів, Борбинська  загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів та Уїздецька загальноосвітня школа  І-ІІІ ступенів у складі якої є  Новосілківська філія, яка діє як початкова школа.

У закладах загальної середньої освіти  навчається 980 учнів, відповідно середня наповнюваність класів складає 16,6 учнів на клас. Освітні послуги надають 152 штатних педагогічних працівники, у закладах освіти працює  41 штатних працівників із обслуговуючого персоналу.

За 2020 рік об’єднаній територіальній громаді  вдалося значно покращити матеріально - технічну базу закладів освіти, а саме:

- З метою забезпечення реалізації Нової української школи було закуплено комплекти меблів на перші класи, комп’ютерну техніку, музичні інструменти та дидактичні матеріали;

-За заявками дирекцій було придбано для закладів освіти телевізори;

- Проведено капітальний ремонт покрівлі над спортзалом та переходом в Уїздецькій ЗОШ І-ІІІ ступенів;

- Влаштовано відеонагляд та огородження в Острожецькому ліцеї імені І.Єремеєва;

- Встановлені вуличні тренажери в Острожецькому ліцеї та Уїздецькій ЗОШ І-ІІІ ступенів;

- Встановлені дитячі ігрові майданчики в Новосілківській, Малинській та П’яннівській філіях;

Протягом 2020 року продовжувалося будівництво нової будівлі Борбинського закладу освіти (навчально-виховного комплексу)  за кошти ДФРР та власних коштів Острожецької сільської ради.  Будівництво даного закладу лишається  пріоритетним завданням Рівненської ОДА у 2021 році та потрапило в програму Президента України «Велике будівництво». На 2021 рік на будівництво даного закладу передбачено 17,1 млн.грн. коштів ДФРР та 1,91 млн.грн. коштів сільської ради.

Дошкільну освіту  на території Острожецької сільської ради забезпечують 3 дошкільні заклади освіти – це Острожецький ДНЗ ясла-садок «Сонечко», ДНЗ «Казка» та  Уїздецький ДНЗ «Бджілка» із короткотривалим перебуванням дітей.

 Діяльність закладів культури спрямована на створення умов для забезпечення розвитку творчості людини, збирання, збереження, використання і поширення інформації про матеріальні та духовно-культурні цінності, наукові розробки, а також на забезпечення цілісності культурного простору, доступності національного культурного надбання, дотримання прав громадян у сфері культури. Так, культурно-освітню роботу в об’єднаній територіальній громаді здійснюють 2 будинки культури (с.Острожець та с.Уїздці),  5 клуби (с.Малин, с.Новосілки, с.П'яннє, с.Певжа, с.Борбин), 7 бібліотек (ПШБ с.Острожець, с.Малин, с.Уїздці, с.Новосілки, с.Малин, с.Певжа. с.Борбин). В закладах культури налічується 20 працівників.

Основним завданням цих закладів є збереження та розвиток українських традицій та культурної спадщини, виховання у молодого покоління любові до українського народу та його мови.

На території громади діють аматорські об’єднання, художні колективи та творчі гуртки.

Стали своєрідним оазисом для спілкування громадян і підняття їх національної культурної  свідомості стали започатковані масові заходи по громаді, яких з нетерпінням чекає щоразу все більша кількість населення і не лише нашої громади, а й сусідніх. У 2018 та 2019 році ці заходи відбулись в с.Острожець ,с.Уїздці, с.Пяннє, с.Борбин та с.Новосілки.

Нажаль у  2020 році такі культурно-мистецькі  заходи, що спрямовані на об’єднання в культурному просторі  жителів Острожецької громади не проводилися у зв’язку з пандемією коронавірусу.

Найпроблемнішим у сфері культури залишається мала кількість кваліфікованих працівників, причиною чого являється низька заробітна плата, а також відсутність в громаді  єдиного культурного осередку, що сприятиме реалізації творчого потенціалу населення громади та підвищенню рівня соціальної стабільності.

Також гострою проблемою є опалення закладів культури, відсутність якого робить неможливим їх використання у зимовий період.

В будинках культури в селі Острожець та Уїздці потрібно провести технічне обстеження, оскільки стіни даних закладів мають поздовжні тріщини.

У 2019 році в клубі в селі Певжа було проведені ремонтні роботи ремонту покрівлі, що дає змогу зберегти приміщення від руйнування приміщення. Наступним кроком проведення поточного ремонту у ділянках, які не відповідають санітарно-гігієнічним нормам для перебування людей у закладі. 

Основною проблемою культурно-освітнього спрямування в громаді є відсутність мультимедійного сучасного обладнання, оснащення бібліотек комп’ютерною технікою та доступом до мережі «internet», матеріального оснащення закладів культури громади (музичні інструменти, сценічні костюми та ін.).

Пріорітетні завдання галузі на 2021 рік:

- пошук додаткових джерел фінансування закладів культури, не заборонених чинним законодавством, для проведення поточних ремонтів та покращення матеріально-технічної бази;

- забезпечення участі аматорів художньої самодіяльності у всіх запланованих обласних, районних та місцевих культурно-масових заходах;

- здійснення заходів з енергоефективності в закладах культури;

- проведення культурно-масових та просвітницьких заходів на території Острожецької об’єднаної територіальної громади;

- поповнення бібліотек друкованими виданнями та персональними комп’ютерами.

- проводити  конкурси різножанрового спрямування з метою виявлення талановитих жителів села та їх підтримки

Очікувані результати

1. Впроваджено нові форми та методи з відзначення державних свят, організації та проведення обрядових, календарних свят, урочистостей зі збереження та популяризації українських народних традицій, звичаїв, обрядів, їх унікальності та самобутності;

2. Збережено народну творчість, культурну спадщину рідного краю, забезпечено та організовано змістовне дозвілля дітей та молоді;

3. Створено умови для задоволення культурних потреб громадян та гостей нашої громади;

4. Сформовано позитивний імідж громади.

 

      Охорона культурних памяток

Цікавими об’єктами туристичної інфраструктури Острожецької ОТГ:

- парк XVIII ст.,

- замок графа Лядухівського XVI-XVII ст.,

- Городище і селище IX-XIII.

- Меморіальний комплекс «Малинська трагедія».

Завдяки даним об’єктам територія Острожецької громади має значний потенціал для розвитку сільського туризму.

На території Острожецької ОТГ розташовано 18 пам’яток культурної

спадщини:

  • у селі Острожець: братська могила радянських воїнів (2), могила М.В.Юніцина, парк 18 ст., замок XVI-XVII ст.., Городище і селище ІХ-ХІІІ ст.(південно-східна околиця), меморіальний комплекс Голокосту євреїв у роки Другої світової, пам'ятний хрест загиблим учасникам УПА;
  • у селі Залав’я: пам’ятник воїнам-землякам;
  • у селі Борбин: пам’ятник загиблим воїнам;
  • у селі Уїздці: пам’ятник загиблим воїнам;
  • у селі Певжа: пам’ятник загиблим воїнам;
  • у  селі П’яннє:  пам’ятник загиблим воїнам-односельчанам,   пам'ятний хрест загиблим учасникам УПА.
  • у селі Малин: обеліск , меморіальний комплекс «Малинська трагедія» (братська могила, пам’ятник загиблим учасникам УПА);
  • у селі Новосілки: пам’ятник М.Панасюк;

На протязі 2019 року проводилися ремонтно-реставраційні роботи, а саме поточний ремонт таких пам’яток:

-братська могила радянських воїнів, с.Залав’я;

-меморіальний комплекс «Малинська трагедія», с.Малин;

-пам’ятник воїнам-односельчанам, с.П’яннє та с.Новосілки.

Переважна частина  пам’яток культурної  спадщини Острожецької громади мають задовільний технічний стан.

Основні проблемні питання:

- відсутня паспортизація культурних памяток;

- відсутній інформаційно-туристичний центр;

- незадовільний стан памяток культурної спадщини місцевого значення.

Пріорітетні завдання:

  • сприяти збереженню історико - культурної спадщини;
  • розвинути туристичну сферу громади;
  • створити інформаційну довідку в Електронній енциклопедії Вікіпедії про цікаві об’єкти Острожецької громади;
  • встановити геопривязку до інформаційний статтей Вікіпедії;
  • створити геолокацію  об’єктів культурної спадщини за допомогою GPS.

Фізична культура і спорт відіграє значну роль у зміцненні здоров’я, підвищенні фізичних і функціональних можливостей організму людини, забезпеченні здорового дозвілля, збереженні тривалості активного життя дорослого населення.  І є важливою складовою частиною виховного процесу дітей та підлітків, учнівської та студентської молоді.

На території Острожецької сільської ради є ФСК «Горизонт», де працює 3 тренери-викладачі з дзюдо, футболу та волейболу, 1 працівник обслуговуючого персоналу.

На базі ФСК «Горизонт» працюють секції із дзюдо, футболу та волейболу.

На футбольному полі цього стадіону грає дві футбольні команди ФК «Острожець» та ФК «Камаз-Агро».

На території громади активно організовуються та проводяться змагання з футболу.Особлива приділяється увага футбольному турніру «Кубок присв’ячений пам’яті Ігора Мироновича Єремеєва» , серед дітей та дорослих на який щорічно запрошується 16 команд з Млинівського району.

В Острожецькій територіальній громаді проводиться робота, спрямована на розвитку масової фізичної культури і спорту, збереження та примноження всіх складових її діяльності.

До Дня фізичної культури та спорту засновано фестиваль «Спортивна громада», на якому було нагороджуються призери учнівського та педагогічного складу, які стають переможцями протягом навчального року.

        У грудні 2019 року  заснований «Зимовий кубок» Острожецької ОТГ з міні-футболу (на майданчику зі штучним покриттям). Цей тернів вже став традиційним та проводиться щорічно.

Було здійснено поточний ремонт внутрішнього приміщення, а також побілка зовнішніх стін і трибун, заміна і фарбування лавок для глядачів.

Проте, незважаючи на певні здобутки у спортивній сфері, вона не може задовольнити потреби населення, так як мало відповідає сучасним вимогам чим знижує зацікавленість жителів громади до занять спортом.

Пріорітетні завдання:

  • збільшення напрямів гурткової роботи в ФСК «Горизонт».
  • сприяти залученню дітей з особливими потребами до занять з фізичної підготовки;
  • проведення модернізації трибун та влаштування накриття на стадіоні в с.Острожець;
  • залучення все більшої кількості громадян до участі в тренуваннях та

змаганнях.

 

Медичну допомогу населенню на первинному рівні надає КНП ,,Млинівський центр первинної медико-санітарної допомоги” Млинівської селищної ради в структуру якого входять 1 амбулаторія загальної практики сімейної медицини, яка розташована в селі Острожець та 6 фельдшерсько-акушерських пунктів.

На вторинному рівні спеціалізовану медичну допомогу населенню надає КНП «Острожецька районна лікарня» Острожецької сільської ради Млинівського району Рівненської області, яка має поліклінічне відділення, стаціонар на 20 ліжок (15 терапевтичних, 5 дитячих), денний стаціонар на 10 ліжок, клінічну лабораторію, фізіотерапевтичний кабінет, кабінет ультразвукової та функціональної діагностики, рентгенкабінет, флюрокабінет та зубопротезну лабораторію.

В лікарні працює 9 лікарів (5 лікарів мають вищу категорію, 2 лікаря – першу, 2 лікар - без категорії), 23 середніх медичних працівників (8 – мають вищу атестаційну категорію, 4 - першу атестаційну категорію, 1- другу атестаційну категорію, 10 – без категорії), також працює 10-молодші медичні  працівники, також працює 12 інших працівників і 4 сезонних працівників.

Протягом 2020 року за кошти сільського бюджету для Острожецької районної лікарні придбано нове:

     –  біохімічний аналізатор крові;

  • шприцевий насос;
  • апекс локатор;
  • ендо мотор;
  • концентратор кисню для медичного використання.

Загальна вартість придбання – 167,801 тис.грн.

Також за сприяння голови Рівненської ОДА Віталія Коваля та депутата обласної ради Алли Черній для лікарні передано апарат штучної вентиляції легень, який дасть можливість створити реанімаційну палату та вразі екстрених випадків –врятувати життя. Вартість даного обладнання – 725,000 тис.грн.

На завершальному етапі – придбання  нового апарату УЗД. Даний апарат буде придбаний за кошти сільської ради та меценатів, а саме Євгена Єремеєва, Володимира Голуба та Євгена Дудки.

Варто зазначити, що у 2019 році завдяки перемозі в обласному конкурсі проектів для лікарні було придбано стоматологічне обладнання: автоматизована вакуумна піч, камера внутрішньо-ротова цифрова (2шт.), вакуумна помпа, автоклав паровий. Це обладнання надало можливість покращити та розширити професійні можливості для стоматологів. Загальна його вартість 190,500 тис.грн., з яких 40,500 тис.грн. – кошти місцевого бюджету і 150,000 тис.грн. – кошти залучені з обласного бюджету.

Пріоритетними завданнями на 2021 рік для медичної галузі громади є:

  • придбання найнеобхіднішого медичного обладнання для лікарів медичного закладу;
  • оптимізація використовуваних приміщень КНП «Острожецька районна лікарня»;
  • продовження виконання заходів з енергозбереження.

Протипожежний захист на території Острожецької сільської ради об’єднаної територіальної громади здійснюється співробітниками 6-ї Державної пожежно-рятувальної частини ГУ ДСНС України у Рівненській області в якій працює 17 працівників ( водіїв-5, командирів відділення-4, пожежників-2, нач.караулів-4, начальник, заступник).

Також наявний комунальний заклад «Місцева пожежна команда» в якій працює 6 працівників, наявний пожежний автомобіль.

Географічне положення територіальної громади, природні умови, а саме клімат, ґрунти, наявні  земельні   і  водні  ресурси  є  надзвичайно  сприятливими  для  розвитку аграрного сектору.

Найбільшими представниками аграрного сектору Острожецької сільської ради є агрофірма «Камаз-Агро» та сільськогосподарське товариство з обмеженою відповідальністю «Ідна».

Ці підприємства є найбільшими, що перераховують кошти до бюджету Острожецької сільської ради.

 

 

           3. Фінансово-бюджетна ситуація Острожецької сільської ради

Основною метою діяльності сільської ради у сфері бюджетно-фінансової політики є формування достатніх ресурсів для фінансування пріоритетних напрямів соціально-економічного розвитку та підвищення ефективності використання бюджетних коштів.

Сутність фінансово-бюджетної політики заключається у поєднанні конкретних завдань та відповідних засобів, за допомогою яких вирішуються поставлені завдання.

                             

                                  Обсяг бюджету загального фонду

Острожецької сільської ради

на 2021 рік

 

 

 

 

№ п/п

Найменування

Затверджено  з урахуванням змін

 на 2021 рік (тис.грн.)

1.

Податок та збір на доходи фізичних осіб

11550,0

2.

Податок на прибуток підприємств  

-

3.

Рентна плата за використання інших природніх  ресурсів

133,0

4.

Податок на майно, в т.ч.:

2077,0

 

податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки

2,0

 

земельний податок з юридичних та фізичних осіб

406,0

 

орендна плата з юридичних та фізичних осіб

1370,0

 

транспортний податок з фізичних осіб

50,0

5.

Єдиний податок

2350,0

6.

Державне мито

0,4

7.

Акцизний податок з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів

200,0

8.

Плата за надання адміністративних послуг

15,0

9.

Інші надходження

4307,4

 

РАЗОМ без урахування трансфертів

16 820,4

10.

Освітня субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам

27934,2

11.

Медична субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам

-

12.

Інші субвенції та дотації сільському бюджету

6175,7

Всього доходів:трансферти

34109,9

 

 

 

 

Обсяг видатків загального фонду бюджету Острожецької сільської ради за 2020рік

 

 

№ п/п

Найменування

Затверджено  з урахуванням змін

1.

Державне управління, в т.ч. :

5446,4

 

органи місцевого самоврядування

5446,4

2.

 Освіта, в т.ч:

39273,4

 

Дошкільні заклади освіти

5820,0

 

Загальноосвітні школи

33453,4

3.

Охорона здоров’я, в т.ч:

4500,0

 

Багатопрофільна стаціонарна медична допомога населенню

4500,0

 

Первинна медична допомога

-

4.

Соціальний  захист та соціальне забезпечення

224,0

5.

Житлово-комунальне господарство, в т.ч. :

1800,0

 

Благоустрій міст, сіл, селищ

1800,0

6.

Культура і мистецтво, в т.ч:

1450,0

 

Будинки культури, клуби та інші заклади клубного типу, бібліотеки

1450,0

7.

Резервний фонд

-

8.

Субвенція сільського бюджету іншим бюджетам

-

9.

Місцева пожежна охорона

680,0

10.

Підтримка підприємств і організацій побутового обслуговування, що входять до комунальної власності

-

11.

Охорона та раціональне використання природніх ресурсів

-

 

Підтримка спорту вищих досягнень та організацій, що здійснюють фізкультурно-спортивну діяльність в регіоні

550,0

12.

Інші видатки

751,0

Всього видатків:

50024,8

 

 4.Результати SWOT-аналізу

Конкурентні переваги та обмеження перспективного розвитку сільської ради виявлені на основі аналізу стартових умов регіонального розвитку, що викладені в SWOT-аналізі.

Даний SWOT-аналіз це оцінка стартових можливостей перед розробкою практичних кроків по реалізації плану соціально-економічного розвитку

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сильні сторони

(внутрішні переваги)

Слабкі сторони

(внутрішні недоліки)

  1. Географічне положення та природно-ресурсний потенціал
  • Вигідне географічне розташування
  • Значна територія
  • Неподалік громади пролягає міжнародна транспортна магістраль
  • Сприятливий для сільського господарства   рівнинний рельєф
  • Компактне розміщення населених пунктів та їх чисельність
  • Значні земельні ресурси
  • Значний оздоровчо-рекреаційний потенціал (штучні водойми,  помірний клімат)
  • Розташування поблизу ТГ, на відстані 20 км. обласного центру Волинської області м. Луцьк
  • Наявність приватних виробників сільськогосподарської продукції
  • Зміни кліматичних умов, внаслідок чого зростають ризики в різних галузях економіки.
  • Обмеженість мінерально-сировинної бази.
  • Недостатньо розвинена інфраструктура громади
  • Генеральний план населених пунктів сільської ради потребує оновлення
  • Високий рівень безробіття
  • Відсутність туристичної інфраструктури
 
  1. Економічний потенціал
  • Наявність факторів, що обумовлюють розвиток промислового потенціалу.
  • Високий потенціал розвитку  аграрної сфери сільськогосподарського виробництва.
  • Наявність вільних інвестиційно привабливих земель з підведеними комунікаціями придатних для розміщення виробництва/переробки продукції
  • Недостатня кількість промислових підприємств з високим рівнем виробництва.
  • Зношеність основних фондів.
  • Слабка транспортна мережа.
  • Відсутність ринку туристичних послуг.
  • Недостатній обсяг інвестицій в основний капітал
  • Часткова відсутність генеральних планів населених пунктів сільської ради
 
  1. Стан навколишнього природного середовища
  • Наявність природних та штучних водойм.
  • Наявність унікальних ландшафтів та природних парків.
  • Наявність стихійних сміттєзвалищ та відсутність організованого збору сміття.
  • Наявність проблем  водопостачання в окремих населених пунктах.
  1. Трудовий потенціал
  • Високий освітній рівень населення.
  • Наявність кваліфікованої робочої сили.
  • Можливість перепідготовки робочої сили відповідно до вимог ринку праці.
  • Обмежені можливості працевлаштування у сільській місцевості.
  • Невисока тривалість життя.
  • Значна кількість людей похилого віку.
  • Високий міграційний відтік населення

5. Рекреаційно-туристичний потенціал

  • Значні рекреаційні ресурси.
  • Наявність історичної та культурної спадщини.
  • Поява нових видів туризму (сільського зеленого туризму).
  • Недостатньо розвинутий інформаційний простір про туристичні можливості.
  • Відсутність постачальників послуг сільського зеленого туризму.
  • Недостатня розвиненість інфраструктури туристичної галузі

6. Розвиток інфраструктури

  • Наявність значної кількості приміщень комунальних закладів.
  • Наявність розгалуженої торгової мережі
  • Незадовільний стан інфраструктури, у першу чергу, автомобільних доріг.
  • Відсутність оновлених генеральних планів розвитку населених пунктів.
  • Значний знос основних фондів і висока енергоємність житлово-комунального господарства

Можливості

Загрози

  1. Зростання попиту на сільськогосподарську та промислову продукцію
  2. Зростання обсягів експорту продукції до країн ЄС
  3. Створення зон відпочинку біля місцевих водойм.
  4. Зростання популярності сільського, зеленого, культурного туризму
  5. Залучення  коштів на реалізацію проектів місцевого розвитку із державного фонду регіонального розвитку, інших державних і недержавних джерел фінансування програм і проектів розвитку територіальних громад
  1. Нестабільна ціннова політика на енергоносії¸ паливно-мастильні матеріали та запчастини
  2. Значне коливання валютного курсу.
  3. Посилення податкового тиску на малий бізнес
  4. Обмежені фінансові ресурси для соціально-економічного розвитку сільської ради
  5. Недостатня державна підтримка на формування інфраструктури сільської ради.
  6. Відплив кваліфікованих кадрів за межі сільської ради.

 

 

 

ІІІ. Основні проблемні питання соціально-економічного розвитку Острожецької сільської ради

 

У галузі освіти

Проведення реконструкції, капітальних та поточних ремонтів закладів освіти та покращення їх матеріально-технічної бази.

 

У сфері охорони здоровя:

Приміщення потребують капітального та поточного ремонтів.

Низький рівень забезпечення медичним обладнанням та медичною  апаратурою унеможливлює раннє виявлення захворювань, зокрема соціально- небезпечних, серцево-судинних, насамперед серед населення, що мешкає в сільській місцевості, що в свою чергу не дає можливості забезпечити повноцінне функціонування лікарської амбулаторії та фельдшерсько-акушерських пунктів.

 

У культурній галузі:

Створення єдиного центру культури, проведення капітальних та поточних ремонтів закладів, покращення їх матеріально-технічної бази.

 

У сфері фізичної культури і спорту:

Відсутність сучасного спортивного обладнання та спортінвентарю.

Відсутність літніх майданчиків для занять різними видами спорту.

Відсутність достатньої кількості спортивних споруд, які б відповідали сучасним вимогам за місцем проживання мешканців.

 

У  комунальному господарстві:

 Значна зношеність дорожнього покриття вулиць та мереж водопостачання у населених пунктах Острожецької громади.

Недостатній рівень освітлення вулиць населених пунктів громади.

Недостатній розвиток системи інфраструктури.

 

У галузі охорони довкілля

Відсутність очисних споруд на території населених пунктів сільської ради.

Наявність стихійних сміттєзвалищ та проблема поводження з ТПВ.

 

IV. Основні цілі,  завдання та пріоритети розвитку Острожецької ТГ на 2021 рік

З метою забезпечення сталого економічного і соціального розвитку сільської ради, на основі аналізу результатів розвитку за попередній період, нагальних потреб територіальної громади і можливостей бюджету об’єднаної територіальної громади на 2021 рік визначено основні цілі,  завдання та пріорітети сільської ради, розроблено заходи щодо її реалізації.

Основні цілі розвитку:

1. Створення сприятливих умов для життєдіяльності населення та підвищення комфорту життя мешканців  сільської ради.

2. Формування сприятливого інвестиційного клімату, сприяння пошуку потенційних інвесторів та впровадження інвестиційних проектів, забезпечення ефективного супроводу та обслуговування інвесторів.

3. Розвиток соціальної, освітньої, медичної, спортивної, культурної та туристичної інфраструктури.

4. Системне впровадження заходів з енергозбереження в будівлях комунальної власності.

5. Культурний та духовний розвиток мешканців громади.

6. Популяризація здорового способу життя.

6. Підвищення екологічної безпеки населення громади.

 

 

 

 

 

 

Пріоритетні завдання та перелік заходів

 

Завдання

Заходи для виконання

Кошторисна вартість, всього

(тис.грн)

Орієнтовний обсяг фінансування у 2021 році

(тис.грн)

Рік початку та реалізації

 

1.

Покращення матеріально-технічної бази закладів освіти, охорони здоровя, культури, фізичного виховання та спорту

Будівництво НВК по вул. Шкільній, 11 в с. Борбин Млинівського району

126000,000

19010,000

 

 

2018-2022

 

Реконструкція навчального корпусу Острожецького ліцею імені І. Єремеєва на вул. Центральній, 91 в с. Острожець Млинівського району Рівненської області (добудова санвузлів)

4200,000

500,000

2021-2022

 

Ремонт приміщення клубу в селі Певжа

350,000

150,000

2019-2021

 

Поточний ремонт приміщення будинку культури в селі П’яннє

100,000

50,000

2020-2021

 

«Капітальний ремонт огородження Острожецького ліцеї імені І. Єремеєва Острожецької сільської ради Млинівського району Рівненської області»

1557,740

701,954

2020-2021

 

Поточний ремонт приміщення шкільної їдальні в Уїздецькій ЗОШ І-ІІІ ступенів по вул. Шевченка,  7

150,000

150,000

2021

 

Влаштування водопостачання та внутрішніх туалетів в Новосілківській філії Уїздецької ЗОШ І-ІІІ ступенів

200,000

200,000

2021

 

Створення умов в Острожецькому ліцеї імені І. Єремеєва для зберігання шкільних автобусів

50,000

50,000

2021

 

Ремонт та облаштування кабінету фізики Острожецькому ліцеї імені І. Єремеєва

50,000

50,000

2021

 

Модернізація спортивного майданчика в Острожецькому ліцеї імені І. Єремеєва

500,000

250,000

2021-2022

 

Ремонт малої спортивної зали в Острожецькому ліцеї імені І. Єремеєва

150,000

150,000

2021

 

Придбання меблів, комп’ютерної техніки, спортивного інвентарю, дидактичних матеріалів, музичних інструментів для навчальних закладів Острожецької сільської ради

450,000

450,000

2021

 

Придбання прогулянкових павільйонів та спортивного майданчика для ДНЗ «Сонечко» Острожецької сільської ради

150,000

150,000

2021

 

Виготовлення ПКД на капітальний ремонт стадіону ФСК «Горизонт»

100,000

100,000

2021

 

Влаштування водопостачання та внутрішнього туалету у ФАПі села Борбин

200,000

200,000

2021

 

2.

Підвищення якості та доступності адміністративних, соціальних, освітніх, культурних та медичних послуг

Створення «Центру інтегрованих служб», як інноваційної моделі надання соціальних послуг надання соціальних послуг

400,000

400,000

2021

 

 

«Встановлення камер відеоспостереження в комунальних закладах громади та вул. Центральна та Незалежності в с. Острожець для забезпечення безпеки громадян»

250,000

250,000

2021

 

 

Облаштування приміщення та модернізація рентгенапарата КНП «Острожецька районна лікарня»

1000,000

1000,000

2021

 

3.

Розвиток дорожньо-транспортного господарства, капітальний ремонт, реконструкція доріг комунальної власності та співфінансування робіт по ремонту доріг загального користування місцевого значення

Поточний ремонт дороги по вул. вул. Максима Ляшука, вул. Парковій, вул. Сухомлинського, вул. Набережній, пров.Л.Українки в с. Острожець

825,000

425,000

2021-2022

 

Поточний ремонт дороги по вул. Лісова в с. Борбин

200,000

200,000

2021

 

Поточний ремонт дороги по вул. Лесі Українки в с. П'яннє 

200,000

200,000

2021

 

Поточний ремонт дороги по вул. Ковпака в с. Малин

350,000

350,000

2021

 

Поточний ремонт вул. Зелена та вул. Зарічна в с. Уїздці

190,000

190,000

2021

 

Поточний ремонт дороги по вул. Ветеранів Війни, вул. Василя Ярошевича, вул. Мотрі Панасюк в с. Новосілки

200,000

200,000

2021

 

Поточний ремонт дороги по вул.. Першотравневій в с.Залав’я.

150,000

150,000

2021

 

Влаштування білощебеневого покриття в селі Бакорин по вул. Садова

100,000

100,000

2021

 

Поточний ремонт дороги по вул. Соборна в с. Певжа

200,000

200,000

2021

 

Організація дорожнього руху (дорожні знаки та дорожня розмітка) біля закладів освіти, культури, медицини, спорту, адмінприміщень Острожецької сільської ради

200,000

100,000

2021-2022

 

Влаштування вуличного освітлення по вул. Перемоги, Молодіжній, Волинській, Грушевського, Вільній в с. Острожець Млинівського району

400,000

 

 

 

 

 

400,000

 

 

 

 

 

2021

 

 

 

 

 

 

4.

 

 

Модернізація та розвиток систем зовнішнього освітлення, а також проектування і будівництво додаткових мереж у населених пунктах

 

Будівництво електроустановок освітлення дороги від КТП 444 та 448 в селі Залав'я

300,000

300,000

2020

 

Реконструкція вуличного освітлення в с. Малин Млинівського району Рівненської області

989,285

300,000

2019-2020

 

Реконструкція вуличного освітлення в с. Уїздці Млинівського району

779,018

300,000

2019-2020

 

Нове будівництво вуличного освітлення в с. Пяннє Млинівського району Рівненської області

911,022

300,000

2018-2021

 

Реконструкція вуличного освітлення по вул. Ветеранів війни та вул. В. Ярошевича в с. Новосілки Млинівського району Рівненської області

527,169

277,000

2019-2021

 

Влаштування вуличного освітлення по вул. Лесі Українки та вул. Набережній в с. Певжа Млинівського району Рівненської області

75,000

75,0000

2021

 

Влаштування вуличного освітлення по вул. Садова та вул. Джерельна в с. Бакорин Острожецької сільської ради

150,000

150,0000

2021

 

Влаштування вуличного освітлення в с. Заболотенці

100,000

100,000

2021

 

Влаштування вуличного освітлення в с.Заболоття

100,000

100,000

2021

 

Влаштування вуличного освітлення в с.Ставище

100,000

100,000

2021

 

5.

Проведення комплексних енергозберігаючих та ресурсозберігаючих заходів, комплексне використання природних сировинних ресурсів

Проведення енергоаудиту з отриманням енергетичного сертифікату будівлі ДНЗ «Сонечко Острожецької сільської ради»

20,000

20,000

2021

 

Проведення енергоаудиту з отриманням енергетичного сертифікату будівлі Уїздецької ЗОШ І-ІІІ ступенів Острожецької сільської ради»

20,000

20,000

2021

 

Капіальний ремонт системи опалення в ДНЗ «Сонечко»  по вул. Молодіжна, 15 в с. Острожець Млинівського району Рівненської області

1100,000

1100,000

2021

 

Модернізація водонапірних башень в с. Острожець (біля школи, «Агротех»)

250,000

250,000

2021

 

Заміна водопроводу в с.Острожець та с.Залав’я

300,000

300,000

2021

 

«Капітальний ремонт будівлі Уїздецької ЗОШ І-ІІІ ступенів по вул. Шевченка, 7 в с. Уїздці Млинівського району Рівненської області (ремонт даху головного корпусу)»

1850,000

1000,000

2021-2022

 

Капітальний ремонт теплогенератора RAU-2-331 Уїздецької ЗОШ І-ІІІ ступенів

120,000

120,000

2021

 

Капітальний ремонт будівлі Малинської ЗОШ І-ІІ ступенів по вул..Шкільній,1 в с.Малин Млинівського району, Рівненської області (заміна вікон та зовнішніх дверей).

70,000

70,000

2021

 

6.

Збереження історико-культурної спадщини,розвиток, спорту, туризму,  благоустрій територій

Реконструкція обеліска загиблим у роки ВВ війни у с. Малин

45,000

45,000

2021

 

Ремонт пам’ятника загиблим воїнам у с. Певжа

35,000

 

35,000

 

2021

 

 

Ремонт пам’ятника загиблим воїнам в с.Уздці

35,000

 

35,000

2021

 

«Облаштування рекреаційного простору 21 століття на основі ідентичного досвіду садово-культурної пам’ятки 18 століття у селі Острожець»

369,300

369,300

2021

 

Капітальний ремонт пішохідної доріжки по вул. Центральній в с. Острожець Млинівського району Рівненської області

1580,732

407,500

2019-2021

 

Придбання та встановлення дитячих ігрових майданчиків в с. Заболотенці, с. Борбин

100,000

100,000

2021

 

Влаштування зупинки по вул. М. Гижука в с. П'яннє 

50,000

50,000

2021

 

Встановлення зупинку для громадського автотранспорту по вул. Шосейній в с. Залав’я

50,000

50,000

2021

 

Влаштування пішохідної доріжки по вул. Молодіжній (від вул. Незалежності до ДНЗ «Сонечко» в с. Острожець

350,000

350,000

2021

 

7.

Проведення природоохоронних заходів та поліпшення екологічної ситуації

Придбання баків для твердих побутових відходів та роздільного збору сміття

200,000

200,000

2021

 

Ліквідація стихійних сміттєзвалищ на території Острожецької громади

50,000

50,000

2021

 

Впорядкування наявних сміттєзвалищ в с. Острожець, с. Малин, с. Уїздці, с. Новосілки

100,000

100,000

2021

 

Влаштування полігону твердих побутових відходів на території Малинського старостинського округу

2000,000

100,000

2021-2022

 

8.

Розроблення земельної документації

Розроблення детального плану територій по вул..Шкільній в с. Острожець

60,000

60,000

2021

 

Розроблення та затвердження генплану с. Острожець

500,000

100,000

2021-2022

 

Розроблення та затвердження Генплану села Малин

100,000

50,000

2021-2022

 

9.

Розвиток підприємництва

«Розвиток підприємств у сфері сироваріння в громадах рівненської та волинської області»

800,000

800,000

2021

 

Конкурс для місцевих жителів «Розпочни власну справу» за підтримки Острожецької сільської ради

200,000

200,000

2021

 

Пріоритетними є напрямки розвитку громади, спрямовані на розвиток рівня та покращанню якості життя населення, інвестиційно-інноваційної активності на території сільської ради.

Для поліпшення матеріальних складових якості життя важливо забезпечити економічне зростання, що призведе до зростання доходів і жителів населених пунктів громади і наповнення бюджету сільської ради. При цьому, для розвитку нематеріальних складових, формування яких забезпечується використанням суспільних засобів (соціальний захист, освіта, охорона здоров’я), необхідно забезпечувати ефективне використання місцевого бюджету.

 

V.  Фінансове забезпечення реалізації Плану

Заходи, які включені до Плану, стануть пріоритетними при фінансуванні як із місцевого бюджету, так і при надходженні цільових коштів із бюджетів вищого рівня, а також грантових коштів.

Фінансове забезпечення реалізації Плану здійснюватиметься за рахунок:

  • коштів місцевих бюджетів;
  • субвенцій, інших трансфертів із державного та обласного бюджетів місцевим бюджетам;
  • коштів галузевих (міжгалузевих) державних цільових програм та бюджетних програм центральних органів виконавчої влади, що спрямовуються на розвиток відповідної сфери в регіонах;
  • коштів міжнародної технічної допомоги (МЕРМ);
  • коштів інвесторів, власних коштів підприємств та інших джерел не заборонених чинним законодавством України.

Реалізація завдань, які передбачаються здійснити для виконання визначених пріоритетів, сприятиме підвищенню рівня та поліпшення якості життя населення, інвестиційно-інноваційної активності на території сільської ради.

У процесі виконання План може уточнюватись та доповнюватись. Зміни та доповнення до Плану затверджуються рішенням сесії сільської ради.

                                                                                                        

VI.Моніторинг та оцінка результативності реалізації Плану

Моніторинг реалізації Плану буде здійснюватися двічі на рік відділом земельних відносин, комунальної власності, містобудування та архітектури, екології та благоустрою, економічного розвитку Острожецької сільської ради. Реалізація Плану проводитиметься через реалізацію комплексу організаційних, фінансових та інформаційних заходів, які реалізовуватимуться всіма суб’єктами територіального розвитку.

У ході моніторингу Плану вирішуватимуться завдання:

  • контроль за реалізацією Плану в цілому;
  • оцінювання ступеня досягнення прогресу за цілями.

Показники для моніторингу збиратимуться двічі на рік після кожного півріччя. На основі зібраних даних готуватиметься звіт.

        

 

 

Острожецький сільський голова                                          Т. Гордійчук


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь