Матеріали засідання №4 методичного об’єднання вчителів 1,4 класів
Звіт про виконану роботу методичного об’єднання
вчителів 1,4 класів Острожецької сільської ради за 2020-2021 н.р.
керівник Домарецька О.Г.
Методичне об’єднання вчителів 1,4 класів у 2020-2021 навчальному році працювало над проблемною темою «Удосконалення методичної компетентності вчителя шляхом впровадження інноваційних педагогічних технологій».
На першому засіданні проведено інструктивно-методичну нараду, на якій ознайомлено вчителів з організацією навчально-виховного процесу в початковій школі в 2020-2021 навчальному році./Дистанційно/.
Друге засідання відбулось на тему «Інтегрований урок-шлях до цілісного сприйняття учнями навколишнього світу». /Дистанційно/ Статкевич Н.В. провела презентацію конспекту інтегрованого уроку з використанням інноваційних методів та прийомів роботи. Завадська А.П. підготувала виступ «Інтегровані уроки як один із методів розвитку творчих здібностей учнів початкових класів» Члени методичного об’єднання поповнили свою методичну скарбничку новинками педагогічної та методичної літератури з теми «Інтегрований урок – шлях до цілісного сприймання учнями навколишнього світу».
Третє засідання провели на тему «Нова українська щкола: стратегія розвитку. Мовно-літературна галузь. Адаптація першокласників до шкільного колективу». /Дистанційно/. Члени методичного об’єднання взяли участь у ранковій зустрічі «Доброго ранку,ми вам раді» та круглому столі «Нова українська школа – нові стандарти освіти». Андросюк І.В. ознайомила членів методичного об’єднання з результатами моніторингу «Адаптація першокласників до шкільного колективу». Захаркевич Н.В підготувала виступ «Форми і методи соціалізації першокласників в умовах Групи продовженого дня». Дубенко Н.С. провела квест-гру для учнів 1 класу. Кравчук Л.Я. розповіла про використання у своїй роботі «Щоденних 5»: читання для себе,читання для когось, слухання,робота зі словами,письмо для себе.
Прозвітували про свою роботу в міжатестаційний період Павлюк Світлана Василівна, Воробей Юлія Констянтинівна, Кравчук Лариса Яківна,Формазюк Леся Ананіївна.
Члени методичнгого об’єднання ознайомились з новинками педагогічної та методичної літератури з теми «Нова українська школа:стратегія розвитку. Мовно-літературна галузь. Адаптація першокласників до шкільного колективу».
На четвертому засідання провели нараду «Про закінчення 2020-2021 н./р.»/Дистанційно/ . Підвели підсумки роботи методичного об’єднання вчителів 1.4 класів за 2020-2021 н.р. Створили проект плану роботи методичного об’єднання вчителів 2,3 класів Острожецької сільської ради на 2021-2022 навчальний рік.
Протягом навчального року надавалися індувідуальні та групові консультації членам методичного об’єднання.
Вчителі 1,4 класів організовували дітей для участі в різних дистанційних конкурсах. Результатами проведеної роботи є:
- І місце в І етапі та ІІІ місце в обласному дистанційному конкурсі читців-гумористів «Поліські пересмішники» - Войтюк Ангеліна.
/Керівник Павлюк С.В./.
- Переможець І етапу обласного конкурсу малюнка «Україна без корупції» - Синюк Станіслав. /Керівник Павлюк С.В./.
За результатами атестації Кравчук Л.Я. підтверджено раніше присвоєну кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії», Формазюк Л.А. підтверджено раніше присвоєну кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії» та раніше присвоєне звання «вчитель-методист», Павлюк С.В. присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії», Воробей Ю.К. присвоєно кваліфікаційну категорію « спеціаліст ІІ категорії».
Аналіз роботи методичного об’єднання вчителів 1,4 класів дає підставу зробити висновок ,що завдання ,які випливають із методичної теми виконано.
Враховуючи підходи до реалізації нового Державного стандарту початкової освіти методичне об’єднання вчителів 1,4 класів Острожецької сільської ради ставить такі завдання на 2021-2022 н.р.:
-вдосконалювати методичну культуру кожного педагога, використовувати його потенційні творчі можливості;
-надавати допомогу вчителям у розв’язанні проблем у освітньому процесі;
-формувати єдиний освітньо-методичний простір для професійного зростання педагогів.