Матеріали засідання №3 методичного об’єднання вчителів природничого циклу
Огляд новинок педагогічної літератури з теми «Шляхи впровадження наскрізних змістових ліній у викладанні предметів природничого циклу»
ENНовосад Людмила Миколаївна,
вчитель біології
Острожецького ліцею імені І.Єремеєва
1.Методичні рекомендації щодо запровадження наскрізної змістової лінії «Громадянська відповідальність» у закладах загальної середньої освіти: Географія
Посилання _ https://doccu.in.ua/metodychni-rekomendatsii-shchodo-zaprovadzhennia-naskriznoi-zmistovoi-linii-hromadianska-vidpovidalnist-u-zakladakh-zahalnoi-serednoi-osvity-heohrafiia/
Електронне видання «Методичні рекомендації щодо запровадження наскрізної змістової лінії «Громадянська відповідальність» у закладах загальної середньої освіти: Географія» розроблено для вчителів, які викладають предмет «Географія» у 6-9 класах та прагнуть ефективно поєднати зміст предмета з наскрізною змістовою лінією «Громадянська відповідальність».
Запропоновані методичні рекомендації допоможуть учителю визначити перелік ключових понять з освіти для демократичного громадянства та освіти з прав людини, які можна сформувати під час викладання навчального предмета. Розробки уроків наочно продемонструють, як гармонійно включити в перебіг уроку методи і прийоми формування в учнів громадянських компетентностей.
Розробники: Ірина Тертична – завідувач науково-методичної лабораторії географії та економіки Одеського обласного інституту удосконалення вчителів.
Лариса Холостенко – методист науково-методичної лабораторії географії та економіки Одеського обласного інституту удосконалення вчителів.
Розробку здійснено за підтримки Швейцарського бюро співробітництва в Україні в рамках швейцарсько-українського проекту «Розвиток громадянських компетентностей в Україні – DOCCU»