Матеріали засідання №3 методичного об’єднання вихователів ЗДО з теми: «Становлення творчої спрямованості особистості в дошкільному дитинстві»
Ознайомлення з новинками науково-педагогічної літератури
Підготувала:
Король Віта Миколаївна,
вихователь КЗ «Дошкільний навчальний заклад
ясла-садок «Сонечко»
Острожецької сільської ради
Видання містить музичні та музично-дидактичні ігри для проведення в другій молодшій, середній та старшій групах дошкільних навчальних закладів.
Подані в посібнику ігри дозволять активізувати творчі здібності дітей.
Настільний театр "Граємося в казку" - це створення маленького дива власними руками. Малюк разом із вами вирізає, склеює ляльок та збирає декорації, а потім стає героєм улюбленої народної казки.
Настільний театр розвиває:
- монологічне та діалогічне мовлення;
- комунікативні і творчі здібності, емоційність;
упевненість, пам'ять, уяву, креативне мислення.
Посібник містить систему розвивальних ігор для дітей 3–4-х років (ІІ молодша група), дібраних відповідно до вимог Базового компонента дошкільної освіти та чинних навчальних програм.
Посібник призначений допомогти музичним керівникам і вихователям в організації свят і розваг у ДНЗ. Він містить значну кількість сценаріїв свят і розваг за віковими групами (від 3-го до 6-го року життя). Проведення свят сприятиме ємоційному, музичному, соціальному розвитку дітей, допоможе розвинути в дітях комунікатівність, товариськість і зробити колектив більш дружним.
У книзі вміщено сценарії інтерактивних вистав просвітницько-виховної спрямованості для проведення в групах дітей старшого дошкільного віку.
Сутність сюжетно-рольової гри полягає в придумуванні дитиною вигаданої ситуації, виборі атрибутів і дії згідно із задумом.
У дошкільному дитинстві гра має виховний характер: за її допомогою формуються важливі особистісні якості і розвиваються розумові здібності. Мета проведення сюжетно-рольових ігор з дошкільнятами — різнобічний розвиток особистості дитини в умовах вигаданої ситуації.