Острожецька громада
Рівненська область, Дубенський район

Матеріали засідання №3 методичного об’єднання вихователів ЗДО з теми: «Становлення творчої спрямованості особистості в дошкільному дитинстві»

Дата: 24.02.2021 15:31
Кількість переглядів: 210

 Методичні рекомендації. Як виховати творчу особистість

 

Підготувала  Мартинюк Т.О.,

практичний психолог

КЗ ДНЗ ясла-садок «Сонечко»

 

  1. Створюйте умови, що сприяють формуванню творчих здібностей.

Цікаве та змістовне життя дитини, збагачення його яскравими враженнями, забезпечення емоційно-інтелектуального досвіду – основа для виникнення задумів, для роботи уяви

  1. Комфортна психологічна атмосфера.

Дитина має відчувати: безумовну любов, довіру, повагу, безпеку та захищеність.

  1. Дитина – це інша людина, яка сприймає світ інакше, ніж ми.

Виходьте із задатків дитини, уникайте стереотипів. Не нав’язуйте дитині свою думку! Ви можете підказати, подати ідею, але не наполягайте на ній, це може знизити ініціативність у дитини.

  1. Надайте дитині свободу у виборі діяльності, в способах і методах дії, не заважайте їй вільно самовиражатися.

Про який творчий розвиток може йти мова, якщо дитина постійно перебуває в зоні обмежень: «Не чіпай!», «Не бігай!», «Не бери!», «Не вимазуйся!». Встановіть певні межі дитячої творчості. Наприклад, малювати на стінах – не можна, а на ватмані, прикріпленому до стіни – можна.

  1. Підтримуйте творчу ініціативу дитини через шанобливе ставлення до результатів діяльності.
  2. Активно включайтеся в процес і творіть разом з дитиною (допомагайте, але не заважайте). Дозвольте дитині навчити вас, як треба творити, і тоді свою креативність і відсутність шаблонності вона пронесе через усе своє життя.
  3. Інтер’єр приміщення, у якому живе чи перебуває дитина також впливає на творчі здібності дитини.
  4. Читайте дитині казки.

Роль казки для розвитку уяви дитини неоціненна. Саме казка навчає знаходити вихід із безвиході, винаходити щось нове, адже в казці можливо все. Змінюйте сюжет казки, складайте нові казки.

  1. Вдома у дитини має бути кімната або хоча б місце, де дитина може займатися своїми справами, зберігати потрібні їй предмети.
  2. Запишіть дитину до гуртка, секції, школи мистецтв для цілеспрямованості у вихованні її творчих здібностей.

Головне в процесі виховання творчої особистості – це сприяти усвідомленню здатності до творчості!                                                          

 

 

 

Література:

Карабаєва І. Розвиток уяви та творчого фантазування //Практичний психолог: дитячий садок. – 2013. - № 10. – с.29-36;

Ніколаєв Л., Федченко О. Вправи для розвитку уяви та творчих здібностей // Практичний психолог: дитячий садок. – 2019. - № 10. – с.52-55;

Трушевська Т. Техніки арт-терапії і творча уява дошкільника //Практичний психолог: дитячий садок. – 2019. - № 7. – с.27-32;

Шпортько О. Історії складаємо – креативне мислення розвиваємо // Практичний психолог: дитячий садок. – 2019. - № 7. – с.36-38.

 

   


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь