Острожецька громада
Рівненська область, Дубенський район

Матеріали засідання №3 методичного об’єднання вчителів іноземної філології Острожецької сільської ради «Організація освітнього процесу в умовах дистанційного навчання. Вибір платформ для проведення уроків. Змішане навчання»

Дата: 19.02.2021 14:52
Кількість переглядів: 391

Виступ «ВИКОРИСТАННЯ   ЗМІШАНОГО   НАВЧАННЯ У  ВИКЛАДАННІ   ІНОЗЕМНОЇ   МОВИ

 

Підготувала Українець О.П.,

вчитель англійської мови

Острожецького  ліцею  імені І.Єремеєва

                                     

          В 21 столітті важко уявити, що викладання та навчання іноземних мов було схоже на викладання та навчання іноземних мов в наступному столітті, але багато дослідників вважають, що в майбутньому навчання буде тісно пов’язане із змішаним навчанням. Thorne стверджує що змішане навчання може бути одним із найбільших навчальних досягнень століття, в той час як Huak і Stickler вважає, що змішане навчання може стати одним із вирішенням проблем у навчанні. Незважаючи на широке використання в області корпоративного навчання, вищої освіти і останнім часом в галузі викладання іноземної мови, багато хто стверджує, що термін змішаного навчання важко визначити (Kerres and de Witt, Oliver and Trigwell, MacDonald, Sharma and Barrett), через труднощі, що виникають із-за консенсусу якого не було досягнуто по одному остаточного визначенню. Крім того, сам термін не був повністю визначений в цих трьох параметрів, де його іноді називають "гібридним або змішаним навчанням» (Stracke); «електронним навчанням» (Shepard) або «b-навчання» (Banados). Smit і Kurthen, Hilnkelman намагаються диференціювати деякі з цих термінів, використовуючи відсотки (таблиця 1). Термін Визначення навчання на основі веб-технологій Предмети які включають мінімум використання онлайн матеріалів, таких як розміщення програми курсу та оголошення. змішане навчання Предмети які частково використовують он-лайн вправи в аудиторному навчання, але менше ніж 45 процентів аудиторних занять. гібридне навчання Предмети в який онлайн завдання заміняють 45-80 процентів аудиторних занять. он-лайн навчання Предмети в яких 80 процентів або більше навчання виконується онлайн. В своїй основі змішане навчання чи гібридне навчання складається з трьох частин:

· навчання при наявності особистого контакту студентів та викладача в формі звичайних традиційних аудиторних занять;

 · самостійна робота студентів, яка включає різні види діяльності без допомоги викладача;

 · онлайн навчання, яке передбачає виконання різних завдань в мережі, участь в онлайн олімпіадах та конференціях;

   Змішане навчання передбачає існування двох циклів – дистанційного, тобто самостійного вивчення теоретичного матеріалу і очних сесій. Співвідношення використання в рамках змішаної форми навчання традиційної очної форми навчання і дистанційного навчання може відрізнятися і залежить від великої кількості факторів до яких відноситься:

· предметна область в якій проводиться навчання

 · вік слухачів

· рівень підготовки слухачів

· інфраструктура, яка може бути використана для проведення навчання (в тому числі і технічна інфраструктура) Osguthorpe і Graham виділяють шість основних причин для використання моделей змішаного навчання в освітній сфері: покращення педагогічних підходів, доступ до навчальних матеріалів, соціальна взаємодія, персональний вибір та контроль студента; невисока вартість навчального процесу, полегшення повторення вивченого матеріалу. Marsh et al. серед переваг змішаного навчання виділяє два основних моменти: зменшення вартості навчального процесу та удосконалення викладання дисципліни у великих групах студентів. Graham виділяє три основні причини для використання змішаного навчання в системі вищої освіти: покращення педагогічних підходів, розширення доступу / гнучкість, та підвищення економічної ефективності навчання. Щодо покращення педагогічних підходів Beetham і Sharpe вводять визначення «педагогіка перш ніж технології» щоб підкреслити що технології можуть використовуватися не тільки як просте доповнення до навчання, а як цінність для навчання. Отримання правильного співвідношення між аудиторними заняттями та онлайн навчання важливо для отримання кінцевого результату студента. Відповідно до дослідження Stracke студенти полишали змішаний курс навчання з трьох основних причин:

 · відсутність підтримки та зв’язку / відповідності між аудиторним навчанням та онлайн навчання та їх компонентів

· відсутність роботи з паперовими носіями для читання та письма;

· відторгнення комп’ютера як засобу вивчення мови

. Banados також відмітив, що студенти надають перевагу аудиторним навчання ніж онлайн навчаннями, тому конструювання змішаного курсу у викладанні іноземної мов повинне бути збалансовано відповідним чином. Крім того, ця думка надає лідируючу роль аудиторному навчанню. Таким чином, отримання правильного балансу з точки зору відсотку часу, витраченого на кожному з режимів відіграє ключову роль в організації процесу навчання за змішаною системою

 

 Використана література:

1. Banados, E (2006) A blended-learning pedagogical model for teaching and learning EFL successfully through an online interactive multimedia environment, E. Banados, CALICO Journal 23/3:

2. Gruba, P and Hinkelman, J (2012) Blended Technologies in Second Language Classrooms. Basingstoke: Palgrave Macmillan.

 3. Hauck, M., & Stickler, U. (2006). What does it take to teach online? CALICO Journal, 23, 463-475. Retrieved from https://www.calico.org/memberBrowse.php?action=article&id=100

 4. Kerres, M and de Witt, C (2003) A didactical framework for the design of blended learning arrangements. Journal of Educational Media 28/2–3

5. Marsh, GE, McFadden, AC and Price, BJ (2003) Blended Instruction: Adapting Conventional Instruction for Large Classes. Retrieved from www.westga.edu/~distance/ojdla/winter64/marsh64.htm

 6. Osguthorpe, RT and Graham, CR (2003) Blended learning systems: Definitions and directions. Quarterly Review of Distance Learning 4/3

7. Sharpe, R, Benfield, G, Roberts, G and Francis, R (2006) The Undergraduate Experience of Blended E-learning: a Review of UK Literature and Practice. Retrieved from www.heacademy.ac.uk/assets/documents/research/literature_reviews/blended_ elearning_exec_summary_1.pdf


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь