Острожецька громада
Рівненська область, Дубенський район

Матеріали засідання №3 методичного об’єднання вчителів іноземної філології Острожецької сільської ради «Організація освітнього процесу в умовах дистанційного навчання. Вибір платформ для проведення уроків. Змішане навчання»

Дата: 21.01.2021 10:46
Кількість переглядів: 353

Виступ “ Особливості дистанційного оцінювання навчальної діяльності учнів»

                                    

Підготувала  Ярошевич Вікторія Гнатівна,

вчитель англійської мови

                                                       П’ннєвської філії I-II ступенів

                                                                    Острожецького ліцею ім.І.Єремеєва

   Протягом останніх двох десятків років,відбувається процес переходу від традиційного навчання  до навчання на базі комп’ютерних технологій.Це стало можливим здебільшого з розвитком мережі Інтернет,що дало можливість пересилати необхідну кількість данних з одного кінця світу в інший,вільно вести дискусії з іншими користувачами мережі в online режимі і розміщувати інформацію на Інтернет-сайтах,роблячи її доступною для всіх бажаючих.

   Дистанційне навчання в період карантину не лише змусило вчителів за лічені дні перебудувати освітній процес,опанувати нові інструменти організації дистанційного навчання,навчитися вирішувати проблеми,які виникають в процесі роботи,але й дало привід замислитися над цілим рядом запитань-як ефективно налагодити зворотній зв’язок,як оцінити (і чи потрібно оцінювати) навчальні досягнення учнів та ряд інших.Отже,ключові аспекти оцінювання учнів,які знаходяться на дистанційному навчанні.

   Для учнів 1-2-3- х класів має застосовуватися формувальне та підсумкове оцінювання.Для  учнів 4- х класів початкової школи,а також базової та профільної школи-поточне,формувальне та підсумкове оцінювання                  ( тематичне,семестрове,річне).

   Оцінювання може проводитися як у синхронному,так і в асинхронному режимі.Саме синхронний режим забезпечить належну об’ єктивність,але при цьому вимагає належного технічного забезпечення як учителя,так і учнів.Згідно з рекомендаціями МОН,учні можуть:

  • виконувати тести на платформах GoogleClassroom,Naurok,Moodle тощо;
  • виконувати письмові роботи ( у тому числі диктанти) через Zoom,Skype тощо;
  • брати участь в усних формах контролю (індивідуально чи у групах)                                                          

через Zoom,Skype тощо;

  • брати участь в онлайн-семінарах чи онлайн-форумах,на платформах дистанційного навчання;
  • виконувати інші завдання,запропоновані вчителем.

   Асинхронний режим є більш гнучким (учні зможуть виконати завдання тоді,коли зручно),  але є менш об’єктивним.Однак у такому режимі учні можуть:

  • виконувати тести на платформах GoogleClassroom,Naurok,Moodle тощо;
  • виконувати письмові роботи у текстових редакторах(Word та інші);
  • надсилати вчителю виконані завдання електронною поштою чи у месенджерах (Viber,WhatsApp,Facebook тощо);
  • писати диктанти з використанням відео та аудіозаписів від учителя;
  • знімати відео або записувати аудіо своїх усних відповідей;
  • виконувати інші завдання,запропоновані вчителем.

   МОН рекомендує фіксувати навчальні досягнення учнів в електронному щоденнику,надсилати  в індивідуальному порядку тощо.Оприлюднювати оцінки перед усім класом неприпустимо.

Також у МОН наголошують на тому,що основною метою оцінювання учнів під час дистанційного навчання є перш за все забезпечення зворотнього зв’язку між учнем та вчителем,а не перевірка чи контроль.Тому рекомендується надати приорітет не поточному,а формувальному оцінюванню.Воно може здійснюватися і в усній,і у письмовій формі.

                    Список використаних джерел

   1.Організація дистанційного навчання.Створення електронних навчальних курсів та електронних тестів: навч.посібн./  В.В.Вишнівський,М.П.Гніденко,Г.І.Гайлур,О.О.Ільїн.- К.: ДУТ,2014.-140 с.

   2.Навчання вдома:практичні поради для вчителів від психологині Світлани

Ройз.

https://nus.org.ua/articles/navchannya-vdoma-praktychni-porady-dlya-vchyteliv-vid-psyhologyni-svitlany- rojz/

   3.Як технічно організувати дистанційне навчання-покрокова інструкція.

https:// nus.org.ua/articles/yak-tehnichno-organizuvaty- dystantsijne- navchannya-pokrokova- instruktsiya/

   4.30 інструментів для дистанційного навчання-добірка НУШ.

https:// nus.org.ua/articles/30- instrumentv- dlya-dystantsijnogo- navchannya-dodirka-nush/

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь