A A A K K K
для людей із порушенням зору
Острожецька громада
Рівненська область, Дубенський район

Матеріали засідання №3 методичного об’єднання вчителів іноземної філології Острожецької сільської ради «Організація освітнього процесу в умовах дистанційного навчання. Вибір платформ для проведення уроків. Змішане навчання»

Дата: 21.01.2021 10:46
Кількість переглядів: 324

Виступ “ Особливості дистанційного оцінювання навчальної діяльності учнів»

                                    

Підготувала  Ярошевич Вікторія Гнатівна,

вчитель англійської мови

                                                       П’ннєвської філії I-II ступенів

                                                                    Острожецького ліцею ім.І.Єремеєва

   Протягом останніх двох десятків років,відбувається процес переходу від традиційного навчання  до навчання на базі комп’ютерних технологій.Це стало можливим здебільшого з розвитком мережі Інтернет,що дало можливість пересилати необхідну кількість данних з одного кінця світу в інший,вільно вести дискусії з іншими користувачами мережі в online режимі і розміщувати інформацію на Інтернет-сайтах,роблячи її доступною для всіх бажаючих.

   Дистанційне навчання в період карантину не лише змусило вчителів за лічені дні перебудувати освітній процес,опанувати нові інструменти організації дистанційного навчання,навчитися вирішувати проблеми,які виникають в процесі роботи,але й дало привід замислитися над цілим рядом запитань-як ефективно налагодити зворотній зв’язок,як оцінити (і чи потрібно оцінювати) навчальні досягнення учнів та ряд інших.Отже,ключові аспекти оцінювання учнів,які знаходяться на дистанційному навчанні.

   Для учнів 1-2-3- х класів має застосовуватися формувальне та підсумкове оцінювання.Для  учнів 4- х класів початкової школи,а також базової та профільної школи-поточне,формувальне та підсумкове оцінювання                  ( тематичне,семестрове,річне).

   Оцінювання може проводитися як у синхронному,так і в асинхронному режимі.Саме синхронний режим забезпечить належну об’ єктивність,але при цьому вимагає належного технічного забезпечення як учителя,так і учнів.Згідно з рекомендаціями МОН,учні можуть:

  • виконувати тести на платформах GoogleClassroom,Naurok,Moodle тощо;
  • виконувати письмові роботи ( у тому числі диктанти) через Zoom,Skype тощо;
  • брати участь в усних формах контролю (індивідуально чи у групах)                                                          

через Zoom,Skype тощо;

  • брати участь в онлайн-семінарах чи онлайн-форумах,на платформах дистанційного навчання;
  • виконувати інші завдання,запропоновані вчителем.

   Асинхронний режим є більш гнучким (учні зможуть виконати завдання тоді,коли зручно),  але є менш об’єктивним.Однак у такому режимі учні можуть:

  • виконувати тести на платформах GoogleClassroom,Naurok,Moodle тощо;
  • виконувати письмові роботи у текстових редакторах(Word та інші);
  • надсилати вчителю виконані завдання електронною поштою чи у месенджерах (Viber,WhatsApp,Facebook тощо);
  • писати диктанти з використанням відео та аудіозаписів від учителя;
  • знімати відео або записувати аудіо своїх усних відповідей;
  • виконувати інші завдання,запропоновані вчителем.

   МОН рекомендує фіксувати навчальні досягнення учнів в електронному щоденнику,надсилати  в індивідуальному порядку тощо.Оприлюднювати оцінки перед усім класом неприпустимо.

Також у МОН наголошують на тому,що основною метою оцінювання учнів під час дистанційного навчання є перш за все забезпечення зворотнього зв’язку між учнем та вчителем,а не перевірка чи контроль.Тому рекомендується надати приорітет не поточному,а формувальному оцінюванню.Воно може здійснюватися і в усній,і у письмовій формі.

                    Список використаних джерел

   1.Організація дистанційного навчання.Створення електронних навчальних курсів та електронних тестів: навч.посібн./  В.В.Вишнівський,М.П.Гніденко,Г.І.Гайлур,О.О.Ільїн.- К.: ДУТ,2014.-140 с.

   2.Навчання вдома:практичні поради для вчителів від психологині Світлани

Ройз.

https://nus.org.ua/articles/navchannya-vdoma-praktychni-porady-dlya-vchyteliv-vid-psyhologyni-svitlany- rojz/

   3.Як технічно організувати дистанційне навчання-покрокова інструкція.

https:// nus.org.ua/articles/yak-tehnichno-organizuvaty- dystantsijne- navchannya-pokrokova- instruktsiya/

   4.30 інструментів для дистанційного навчання-добірка НУШ.

https:// nus.org.ua/articles/30- instrumentv- dlya-dystantsijnogo- navchannya-dodirka-nush/

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь