A A A K K K
для людей із порушенням зору
Острожецька громада
Рівненська область, Дубенський район

Матеріали засідання №3 методичного об’єднання вчителів 2,3 класів

Дата: 18.01.2021 16:18
Кількість переглядів: 213

Майстер-клас  «Валентинка»

   Тема: Валентинки - подарунки від серця.

  Практична робота: виготовлення валентинки з паперу.

  Забезпечення роботи майстер-класу:

  Наочні посібники:виставка робіт, фото робіт, шаблони –заготовки,  презентація «Валентинка».

   Обладнаннята матеріали для практичної роботи: папір , клей , ножиці.

Структура майстер-класу

І етап (теоретичний )

Мета: знайомство з технікою;пердача особистого досвіду  у виготовленні 

            робіт в техніці   паперопластика.

Завдання:  - ознайомити з історією свята Валентина

  • продовжувати формувати уявлення про паперопластику як сучасний вид ручної  творчості;
  • розвивати інтерес до видів ручної творчості;

Форма проведення : лекція –бесіда.

ІІ етап (практичний)

Мета: демонстрація методів і технік роботи з папером.

Завдання: - навчити виконувати основні способи роботи паперу;

  • формувати навики роботи з інструментами;
  • розвивати творчу уяву через виконання практичного завдання.

Форма проведення : інтегроване заняття.

Вид майстер-класу: спільна робота майстра-педагога з аудиторією.

Вправа «Позитивне самооцінювання»

  Мета : Створити сприятливу психологічну атмосферу заняття.

Майстер пропонує учасникам презентувати свої кращі риси . Кожен учасник називає своє імя та позитивну рису назва якої починається з першої літери його імені.

Теоретична основа майстер-класу.

Розповідь педагога з використанням мультимедійної презентації.

Інформаційний матеріал

  День Святого Валентина ще іменують Днем усіх закоханих. Свято — неофіційне і не є вихідним, проте активно відзначається молоддю щорічно 14 лютогоДень Валентина прийшов до нас з-за кордону і дуже скоро став одним з найпопулярніших молодіжних свят.

Історія виникнення свята

   Достовірних даних про те, де саме зародилася традиція святкування — немає, одні вважають батьківщиною знаменного дня — Англію, інші — Францію.

   За переказами, День Святого Валентина вшановує великомученика Валентина — священика, який всупереч наказу імператора Клавдія ІІ, що забороняв молодим чоловікам мати сім'ю, таємно вінчав закоханих. Правитель вважав, що самотній чоловік, не обтяжений сімейним побутом, має шанси стати кращим воїном, оскільки його думки зайняті тільки майбутніми битвами. Незабаром дії священика були розсекречені, сам Валентин постав перед судом, піддався жорстоким тортурам і згодом був страчений. В ніч перед стратою він написав своїй коханій лист — признання в любові у віршованій формі. Згодом такі листи стали називати «валентинками». Дата смерті великомученика і припадає на 14 лютого.

Минуло багато часу, в XIV столітті священика Валентина канонізували — за благі діяння віднесли до числа святих. Відтоді День Святого Валентина активно святкується в Європі і в нашій країні.

      Традиції святкування та символіка Дня Святого Валентина

Щороку 14 лютого молоді люди, що мають пару, дарують своїм половинкам різноманітні подарунки:
• «валентинки» — символічні листівки у формі сердечок, які містять признання в коханні, найчастіше у віршованій формі;
• солодощі, виготовлені в тій же «серцевій» формі або які зображують фігурки Купідона — бога любові;
• м'які іграшки та сувеніри.

  Очевидно, що головні символи свята повинні бути виконані в яскравих червоних і рожевих тонах — кольорах, що означають пристрасть і полум'я почуттів.

 

Практична частина майстер-класу.

Виготовлення валентинки в техніці паперопластики.

План.

  1. Правила техніки безпеки.
  2. Інструктаж по виконанню роботи.
  3. Виготовлення роботи.
  4. Рефлексія.

   При виконанні роботи можна користуватись шаблонами заготовками

(мал.38-41). Деталі необхідно обвести на папері , вирізати , розрізати по лініям , переплести дві деталі між собою  закріпити клеем(інструкційна картка №1).Зразки робіт (мал.42-45).

 

                                  Інструкційна картка №1

  1. Прямокутний аркуш складаємо вдвоє (а).
  2. Заокруглюємо край з одного боку.
  3. З другого боку розрізаємо аркуш на однакові за розміром смужки(б).
  4. Переплітаємо смужки між собою в шахматному порядку(в).

Зразки робіт                    

Рефлексія  : вправа «Озеро ідей» (обговорення «До наступного заняття я хочу…» « На наступне заняття я зможу…»).

ВИКОРИСТАНІ ДЖЕРЕЛА

  1. Соколова С. В. “Іграшки-оригамушки”, частини I і II. СПб.: Хімія, 97 р.
  2.  Із матеріалів Грабар Надії  Володимирівни
  3. http://xvatit.com/rukodeliye/143713-podarki-svoimi-rukami-kak-izgotovit-hend-meyd-otkrytki.html
  4. http://stranamasterov.ru/technic/origami_module?tid=451
  5. http://stranamasterov.ru/taxonomy/term/462


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь