Матеріали методично-практичного онлайн-засідання вчителів української мови і літератури та зарубіжної літератури
Методичний кейс: перегляд вебінару Лариси Ціпов’яз
«15+ ідей як організувати коригувальне навчання у вересні?» та обговорення стратегій подальшого коригувального навчання
( у форматі чату)
Лук’янець Віта Василівна,
керівник методичного об’єднання
вчителів української мови та літератури,
зарубіжної літератури
вчитель Острожецького ліцею імені І.Єремеєва,
Острожецької сільської ради
Млинівського району
Перегляд вебінару за посиланням:
https://etutorium.com/auth/login.html?token=7409ff04521590e4ed12d450521590e4edd0dbe0
Обговорення: Які ваші думки та пропозиції щодо проведення коригувального навчання на уроках української мови та літератури?
Вирішили:
- Провести на 2 уроці діагностичну контрольну роботу з тем(htrjvtyljdfyj e ntcnjdsq ajhvs), які вивчалися у період карантину (березень-травень 2020 року)
- Шляхом ущільнення матеріалу теми, які потребують додаткового пояснення , ввести в календарні плани, зазначивши на початку у графі «Зміст уроку» в класних журналах та календарних планах «Коригувальне навчання»
- Оцінювати діагностичні контрольні роботи , зважаючи на критерії оцінювання ? (рекомендовані МОН України).
- Результати діагностичних контрольних робіт у журнал ставити за бажанням учнів.