A A A K K K
для людей із порушенням зору
Острожецька громада
Рівненська область, Дубенський район

Матеріали засідання №2 методичного об'єднання вчителів 2,3 класів

Дата: 17.11.2020 11:20
Кількість переглядів: 197

Огляд новинок педагогічної літератури для 2,3 класів Нової української школи

                                                                                                                                               Ткачук Ю.С.,

                                                                                                                                             вчитель початкових класів

                                                                                                         Новосілківської філії І ст.Уїздецької ЗОШ І-ІІІст.

 

Як продовжити залучення батьків другокласників до освітнього процесу? Як доступно пояснити відмінність між школою минулого, у якій вони навчалися, та Новою українською школою — школою компетентностей ХХІ століття? Як налагодити із ними стосунки на засадах педагогіки партнерства? Як перетворити традиційні батьківські збори на сучасні, цікаві, корисні та радісні зустрічі з використанням інтерактивних технологій?

Відповіді на ці та безліч інших запитань ви знайдете на сторінках посібника, що містить практичні розробки заходів для батьків другокласників (іноді — за участю їхніх дітей), актуальних за тематикою та нестандартних за формою проведення (тренінг, квест, інтерактивне спілкування, проблемний міст, майстер-клас, батьківський ринг тощо).

Для вчителів початкових класів, методистів з початкового навчання, студентів педагогічних факультетів, батьків.

Посібник за допомогою схем, малюнків і інтелектуальних карток допоможе сучасному вчителю обрати дидактичні прийоми для кожного етапу уроку.

Містить креативні розробки всіх етапів уроку, питання для самоосвіти та дискусій із колегами, історії для роздумів. Дидактичних прийомів наразі дуже багато, як класичних так і нових. Вчителям важко орієнтуватися у їхньому різноманітті. Посібник допоможе зекономити час на пошуки правильних дидактичних прийомів, і підібрати саме ті, які виявляться найефективнішими у досягненні педагогічних цілей.

Розробка уроків є не тільки професійним обов’язком учителя, але й цікавим процесом, у якому педагоги мають безліч можливостей для творчості.

Ця книга додасть до досвіду вчителя нові ідеї, сприятиме власним дидактичним знахідкам, допоможе з організацією уроку і відповість на питання:

  • Як розпочати урок?
  • Як мотивувати учнів?
  • Як організовувати дослідницьку діяльність?
  • Яким чином найкраще закріпити вивчений матеріал?

Мета цього методичного посібника: побудити читача думати, аналізувати, сперечатися, розмірковувати, висловлювати свою думку, самовдосконалюватися й творчо розв’язувати методично-дидактичні проблеми.

 “Запитання на уроці: Навіщо? До кого? Як і про що” – це методичний посібник для вчителів різних предметів, які прагнуть розвивати критичне мислення учнів за допомогою запитань. Також він буде корисним викладачам коледжів і вишів, вихователям, методистам і викладачам закладів післядипломної освіти.

У книзі пояснюється роль і місце запитань на сучасному уроці, висвітлюються особливості, сильні й слабкі сторони різних типів запитань, а також методи і прийоми навчання, що базуються на різних типах запитань. Тут знайдете як загальні рекомендації щодо використання запитань, так і численні конкретні приклади їх застосування в різних ситуаціях навчання.

У додатках посібника є інформація про структуру і методику уроку з розвитку критичного мислення, а також як застосувати запитання у рефлексії на уроці.

Зміст книги

Розділ I. Навіщо вчити учнів ставити запитання і відповідати на них
Розділ II. Які функції та можливості закритих і відкритих запитань
Розділ III. Що таке рівні мислення і як вчити учнів ставити запитання різних рівнів
Розділ IV. Як працювати зі спірними запитаннями

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь