Матеріали засідання №2 методичного об’єднання ЗДВР та педагогів-організаторів з теми «Використання новітніх технологій у виховній роботі школи»
Засідання методичного об’єднання ЗДВР та педагогів-організаторів
20 жовтня 2020 року (дистанційно)
Ознайомлення з новинками фахової літератури
Кокоша Руслана Михайлівна
педагог-організатор
Борбинської ЗОШ І-ІІІ ступенів
1. Нісімчук А.С., Падалка О.С., Шпак О.Т. Сучасні педагогічні технології: Навч. посібник. – К., 2000. –368 с.
На основі узагальнення досягнень педагогічної науки і практики розкриваються різноманітні проблеми і аспекти виховання. Значна увага приділена питанням становлення вчителя як особистості, оволодіння ним секретами педагогічної майстерності.
Під керівництвом А. С. Нісімчука підготовлено посібник "Сучасні педагогічні технології", який є серйозним внеском у подальший розвиток науки педагогічної технології. У ньому вперше системно, із позицій комплексності, висвітлено проблеми використання педагогічних технологій у сучасному навчально-виховному процесі, який повинен бути спрямований на формування майбутнього педагога, спроможного на високому професійному рівні працювати в нових умовах. Автори цього посібника висвітлюють завдання, методи, соціально- теоретичні основи та поняття педагогічної технології
2. Освітні технології: Навч.- метод. посібник // За заг. ред. О.М. Пєхоти. – К., 2001. – 256 с.
Виховання – це процес впливу вихователя на учня з метою формування в нього совісті, честі, людяності, правдивості й інших рис характеру, які визначатимуть особистість школяра як майбутнього громадянина незалежної України.
Педагогічна технологія грунтується на наукових розробках навчання, виховання, інформатики, на національних традиціях українського народу, досвіді сімейного виховання.
Отже, переведення процесу формування майбутнього вчителя - майстра на засади сучасних педагогічних технологій дає змогу науково обгрунтовувати кожен етап чи елемент навчально-виховного, формувального процесу з ним.
Визначальним складником педагогічних технологій виступає особистісно зорієнтована модель навчання учня.
Розбудова національної школи вимагає таких підходів, за допомогою яких виховувалася б соціально активна, творча, гуманна особистість, здатна до необхідної життєдіяльності й саморегуляції.
Потрібен принципово новий підхід: навчити молоде покоління умінь і навичок самому здобувати нові знання, вільно орієнтуватись у потоці інформації, сформувати в нього прагнення до постійного самовдосконалення та саморозвитку, систематичного й цілеспрямованого нарощування інтелектуального потенціалу, а в майбутньому – професійного рівня.