A A A K K K
для людей із порушенням зору
Острожецька громада
Рівненська область, Дубенський район

Матеріали засідання методичного об'єднання вчителів 2,3 класів з теми «Особливості організації освітнього процесу в 2,3 класах НУШ у 2020-2021н.р.»

Дата: 06.10.2020 15:23
Кількість переглядів: 241

Організація коригуючого  навчання у новому навчальному році.

                      Супрун С.В.,вчитель початкових класів

                                                     Малинської філії І-ІІ ст.

Острожецького ліцею імені І.Єремеєва

   Новий навчальний рік приготував для освітян та здобувачів освіти нові випробування. У зв’язку із карантином , запровадженими протиепідемічними заходами у зв’язку із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19 2020-2021 навчальний рік розпочинається з певними особливостями.   У кожному регіоні рішенням Державної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій встановлюється рівень епідемічної небезпеки : «зелений», «жовтий», «помаранчевий»- відвідування закладів освіти здобувачами загальної середньої освіти дозволено в звичайному режимі; « червоний» - відвідування закладів освіти здобувачами загальної середньої освіти заборонено, а , отже, освітній процес забезпечується з використанням технологій дистанційного навчання.(лист МОНУ від 05.08.2020 №19-420). Також у ньому йдеться про протиепідемічні та профілактичні заходи в закладах освіти.  Рекомендується під час уроків обирати види діяльності, які мінімізують безпосередній фізичний контакт між учнями, зменшуючи кількість комунікаційних вправ.

   Окрім того на початку 2020-2021 навчального року , задля забезпечення якісного виконання освітніх програм пропонується запровадити « коригуюче навчання» :

  1. у 2-11-х класах з основних навчальних предметів (діагностичні роботи - усні співбесіди з метою визначення рівня засвоєння матеріалу за період карантину
  2. оцінки за діагностичні роботи не бажано виставляти до класного журналу
  3. за результатами коригувального навчання спланувати роботу (колективну або індивідуальну) щодо актуалізації окремих тем, систематизації знань та умінь, практичного їх закріплення
  4. тривалість коригувального навчання вчитель визначає самостійно
  5. вчитель вносить певні корективи до календарно-тематичного плану після проведення діагностичних робіт

( лист МОНУ від 11.08.2020 №19-430)

Також рекомендується під час календарно-тематичного планування  виділити ключові теми , на яких ґрунтується подальше опрацювання програмового матеріалу.

 

        Особливості організації освітнього процесу в 2,3 класах Нової української школи у 2020-2021н.р   

                                                       Парфенюк В.В.,керівник методичного об’єднання вчителів 2,3 класів

Острожецької сільської ради

    Організація освітньої діяльності у закладах загальної середньої освіти у 2020- 2021н.р.здійснюватиметься відповідно до законів України “Про освіту “

“Про повну загальну середню освіту “,Концепції реалізації  державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» на період до 2029р.Виконання вимог зазначених державних стандартів є обов’язковим для всіх закладів.Основним документом,що за безпечує досягнення учнями визначених відповідним Державними стандар-

 тами результатів навчання є освітня програма.На основі навчальної програ-

ми предмета/інтегрованого курсу вчитель складає календарно-тематичне

планування з урахуванням  навчальних можливостей учнів.Календарно-тема-

тичне та поурочне  планування здійснюється вчителем у довільній формі,у тому числі з використанням друкованих чи електронних джерел.

     Оцінювання результатів навчання учнів у закладах загальної середньої освіти урегульовано такими документами :

-Закон України «Про повну загальну середню освіту»(стаття 17);

    Для організації дистанційного навчання можна скористатися методичними рекомендаціями,поданими у листах МОН від 23.03.2020№1/9-173;від 10.04.2020№1/9-213;методичними рекомендаціями «Організація  дистанцій-

ного навчання в школі».Можна організувати дистанційне навчання за допомогою:Instagram,Google,Hangouts;використання безкоштовних вебсер-

верів та платформ,Google,Clasroom,Modle,Microsoft Teams.

    Ураховуючи завершення 2019-2020н.р.в умовах карантинних обмеженнях,

Пропонуємо на початку 2020/2021н.р. провести вхідне оцінювання учнів з метою визначення рівня навчальних досягнень учнів за попередній рік та спланувати подальшу роботу .На початку навчального року бажано уникати  елементів змагання.У 3 класі допускається застосування технології «перевернутий клас», «ротація за станціями», «ротація за кімнатами».Пропо-

нуємо навчальний день 2-3 класах розпочинати ранковими зустрічами.

       Виконання навчальної програми фіксується у Класному журналі відповідно до  Методичних рекомендацій щодо заповнення Класного журналу учнів початкових класів,затверджених наказам МОН від 07.12.2018

№1362(із змінами, внесеними згідно з наказом МОН від 09.01.2020№21).

       У 3 класі  застосовується формувальне і підсумкове за рівнями навчальних досягнень  оцінювання.

За типовою освітньою програмою ,створеною колективом під керівництвом

О.Я.Савченко,мовно-літературна освітня  галузь у 3 класі реалізується через окремі предмети «Українська мова»і «Літературне читання».Відведені у типовому навчальному плані на цю галузь 7 навчальних годин рекомендуємо розподілити порівну на кожен предмет,по 3,5години.Сьомий урок но одному тижні присвячувати розвитку мовлення,а на іншому-позакласному читанню.

     Освітня галузь «Математична» реалізується через вивчення окремого нав-

чального предмета «математика».У типовому навчальному плані  відведені 5 навчальних годин.

      Природнича,громадянська та історична,соціальна і  здоров’язбережу-вальна освітні галузі.Інтегрований курс «Я досліджую світ»для якого типовим

навчальним планом встановлено тижневе навантаження 3 години.Рекомендовано учнів 3 класу залучати до участі у різноманітних твор-

чих проєктах. Значну увагу приділити дослідницькому методу навчання.Однією з пропонованих форм роботи є екскурсія (кожної пори року).

       Зміст технологічної та інформативної освітніх галузей реалізуються через

Інтегрований курс «Дизайн і технології»та навчальний предмет «Інформатика» для вивчення передбачено по 1 навчальній годині.Обов’язковою умовою проведення заняття є виготовлення корисного й естетичного виробу-  індивідуально,в парі чи групі,оцінювання і презентація

освітніх результатів.

         Зміст мистецької освітньої галузі може реалізуватися як через інтегрова –

ний курс «Мистецтво» ,так і через окремі предмети за видами мистецтва:об-

разотворче мистецтво і музичне мистецтво на які відводиться по 1 годині на

тиждень.Система оцінювання результатів навчання в мистецькій освітній галузі ґрунтується на позитивному ставленні до кожного учня.

      Зміст фізкультурної освітньої галузі реалізується через навчальний предмет «Фізична культура» для вивчення передбачено 3  навчальні години.

                                       


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь