A A A K K K
для людей із порушенням зору
Острожецька громада
Рівненська область, Дубенський район

План соціально-економічного розвитку Острожецької сільської ради на 2017 рік

Дата: 24.01.2017 16:16
Кількість переглядів: 471

ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення

Острожецької сільської ради

від 11.07.2017 року

№ 201-6/2017

 

 

План

соціально-економічного розвитку

Острожецької сільської ради

Млинівського району

Рівненської області

на 2017 рік

 

            І. Вступ

            ІІ. Аналітична частина

           1. Загальна характеристика

           2. Аналіз стану та тенденцій соціального і економічного розвитку Острожецької сільської ради за 2016 рік

           3. Фінансово-бюджетна ситуація Острожецької сільської ради

           4. Результати SWOT-аналізу

           ІІІ. Основні проблемні питання соціально-економічного розвитку Острожецької сільської ради

           ІV. Основні цілі та пріоритети розвитку Острожецької сільської ради на 2017 рік

           V. Фінансове забезпечення реалізації Плану

           VI. Моніторинг та оцінка результативності реалізації Плану

 

І. ВСТУП

 

Відповідно до ст. 8 Закону України «Про добровільне об`єднання територіальних громад» № 157-VIII від 05.02.2015 року із змінами та доповненнями та рішення п’ятої сесії VII скликання Острожецької сільської ради №133-5/20 16 від 08 серпня 2016 року «Про добровільне обєднання територіальних громад» створено Острожецьку сільську раду об’єднаної територіальної громади, а 18 грудня 2016 рку були проведені перші вибори, під час яких обрали голову громади.  

До складу Острожецької сільської ради увійшли наступні села: Острожець, Залав'я, Малин, Підгай, Новосілки, Заболоття, Заболотенці, Певжа, Бакорин, П'яннє, Зборів, Уїздці, Ставище, Борбин.   

Адміністративний центр - село Острожець Млинівського району Рівненської області. Перша історична згадка про село Острожець 29 червня 1528 року, коли «Троїцькому городничому Петру Михайловичу грамотою короля польського Сигізмунда І Старого дозволено заснувати місто в його спадковому володінні в селі Острожець на землі Волинській». Цей рік і вважався роком заснування с. Острожець.

Для закріплення позитивних тенденцій та вирішення проблемних питань економічного і соціального розвитку територіальної громади, координації роботи органів комунальних підприємств і розроблено План соціально-економічного розвитку Острожецької сільської ради ОТГ Млинівського району Рівненської області на 2017 рік (далі - План).

         Законодавчою та методичною основою  проекту Плану  є  Закони України  ,,Про місцеве самоврядування в Україні”, ,,Про добровільне об'єднання територіальних громад”, ,,Про державне прогнозування та розроблення програм економічного і соціального розвитку України”.  

Проект Плану розробляється з урахуванням завдань і положень наступних документів:

  • постанов Кабінету Міністрів України від 06.08.2014 № 385 „Про  затвердження Державної стратегії регіонального розвитку на період до 2020 року”   та   від  01.07.2016 № 399 ,,Про схвалення Прогнозу економічного і соціального розвитку України на 2017 рік та основних макропоказників економічного і соціального розвитку України на 2018 і 2019 роки”;
  • наказу Мінрегіону України від 30.03.2016 № 75 ,,Про затвердження Методичних рекомендацій щодо формування і реалізації прогнозних документів соціально-економічного розвитку об'єднанної територіальної громади”;
  • розпорядження голови облдержадміністрації від 28.11.2014 № 612 ,,Про Стратегію розвитку Рівненської області на період до 2020 року”,  затверджено рішенням обласної ради від 18.12.2014 № 1374;
  • розпорядження голови райдержадміністрації від 03.10.2013 № 230 ,,Стратегія економічного та соціального розвитку  Млинівського району на період до 2018 року”, затверджено рішенням районної ради від 05.11.2013 № 316: розпорядження голови райдержадміністрації від 29.12.2016 № 349 ,,Про програму економічного та соціального розвитку Млинівського району на 2017 рік”, затверджено рішенням районної ради від 24.02.2017 № 186.

Мета Плану – вироблення та втілення єдиної політики розвитку  Острожецької сільської ради  у 2017 році в контексті єдиної політики розвитку Млинівського району та Рівненської області, що вимагатиме реалізації пріоритетів у соціальній та економічній сферах із запровадження чіткої взаємодії з усіма гілками влади.

Основною метою Плану є створення умов для повноцінного функціонування об`єднаної  територіальної громади.

База Плану – аналіз основних показників економічного і соціального розвитку об`єднаної  територіальної громади за 2016 рік та прогнозні показники у 2017 році.

З метою визначення найбільш об’єктивних пріоритетів діяльності Острожецької сільської ради на 2017 рік у Плані передбачений моніторинг наявних власних ресурсів, стану демографічної ситуації, стану розвитку інфраструктури та економіки. Визначено сильні та слабкі сторони, можливості та загрози розвитку територіальної громади.

Проведення  аналізу дозволило сформулювати комплексну систему цілей, завдань, основних заходів соціального та економічного  розвитку сільської ради   на 2017 рік, які базуються на розумінні поточної соціально-економічної ситуації, що склалася на території громади, з урахуванням проблем та першочергових потреб населення, фінансових та організаційних ресурсів об’єднаної територіальної громади, відповідно до пріоритетних напрямків розвитку населених пунктів.

 

                      

  ІІ. АНАЛІТИЧНА ЧАСТИНА                                                

 

             1. Загальна характеристика

 

Острожецька сільська рада розташована у південно-східній частині Млинівського району.

Територія    селищної  ради  становить 139125 м2, що складає 11 %  від території району.

Острожецька сільська рада межує: на півдні – з Волинською областю, на заході – з селом Велика Городниця Млинівського району та селом Новоукраїнка Млинівського району, на півночі та сході з Млинівською об’єднаною територіальною громадою Млинівського району Рівненської області.

За адміністративно-територіальним поділом сільська  рада  включає 14 сіл.

Адміністративний центр громади  - село Острожець, яке розташоване на півночі Млинівського району. Віддаленість села Острожець до районного центра смт Млинів складає 26 км., до обласного центру міста Рівне – 82 км.,   до обласного центру міста Луцька Волинської області - 22 км. Залізничні станції Дубно та Луцьк знаходяться відповідно на віддалі 47 та 23 км. Відстань до міжнародного аеропорту м Рівне - 67 км.

Зовнішні і внутрішні транспортні зв'язки громади здійснюються автомобільним транспортом. На відстані 5 кілометрів від адміністративного центра Острожецької ОТГ села Острожець проходить автодорога державного значення Доманове-Ковель-Чернівці-Мамалига, на відстані 36 кілометрів автодорого національного значення Устилуг – Луцьк – Рівне та  за  38 кілометрів -  автомагістраль Київ-Чоп.

Населення Острожецької сільської ради станом на 01 січня 2016 року становило 5979 осіб, що складає 15,9 % від населення Млинівського району. Щільність населення – 4,3 особи на 1000 м2.

 

2. Аналіз стану та тенденцій соціального і економічного розвитку Острожецької сільської ради за 2016 рік

 

Державну політику в галузі освіти сільської ради забезпечують  5 загальноосвітніх навчальних закладів, в тому числі: 3 - ЗОШ  І-ІІІ ступенів, (Острожецький  навчально-виховний комплекс, Борбинська загальноосвітня школа, Уїздецька загальноосвітня школа), 2 - ЗОШ І-ІІ ступенів (П'яннєвська загальноосвітня школа, Малинська загальноосвітня школа), в яких навчається 919 учнів. Навчально-виховний процес в даних закладах здійснюють 125 педагогічних працівників, а господарську діяльність 66 працівників обслуговуючого персоналу.

В Острожецькій сільській раді працює  2 дошкільні навчальні заклади - це Острожецький ДНЗ «Сонечко» та Уїздецький ДНЗ «Бджілка». В даних закладах виховується 160 дітей, працює 16 педагогічних працівників та 16 працівників обслуговуючого персоналу.

         Впродовж 2016 року, відповідно до реалізації обласної програми національного виховання Рівненщини, районної програми ,,Нова генерація Млинівщини на 2008-2020 роки” та Концепції національно-патріотичного виховання дітей та учнівської молоді, велика увага приділялась національно-патріотичному вихованню. Зокрема, постійно проходили тематичні уроки історичної пам’яті, засідання дискусійних клубів, тематичні виставки літератури та періодики, перегляд відеофільмів. Активну участь у таких заходах брали старшокласники навчальних закладів, вчителі історії, керівники гуртків історико-краєзнавчого напряму. 

З метою реалізації начальної програми із предмету «Захист Вітчизни» та національно-патріотичного виховання підростаючого покоління було проведено військово-патріотичні ігри в Острожецькій сільській раді із залученням учнів 8-10 класів.

          З метою пошуку, розвитку і підтримки обдарованої учнівської молоді у 2016 - 2017 навчальному році проведено ряд заходів інтелектуального, творчого, спортивно-масового напрямку.

         Забезпечено профільне навчання усіх учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів.

        

Медичну допомогу населенню на первинному рівні надає  КЗ ,,Млинівський районний центр первинної медико-санітарної допомоги” в структуру якого входять 1 амбулаторія загальної практики сімейної медицини, яка розташована в селі Острожець та 6 фельдшерсько-акушерських пунктів.

         На вторинному рівні спеціалізовану медичну допомогу населенню надає КЗ «Острожецька районна лікарня», яка має поліклінічне відділення, стаціонар на 20 ліжок (15 терапевтичних, 5 дитячих), денний стаціонар на 10 ліжок, клінічну лабораторію, фізіотерапевтичний кабінет, кабінет ультразвукової та функціональної діагностики, рентгенкабінет, флюрокабінет та зубопротезну лабораторію.

В лікарні працює 11 лікарів (9 лікарів мають вищу категорію, 2 лікаря – першу), 22 середніх медичних працівників (10 – мають вищу атестаційну категорію, 2 - першу атестаційну категорію, 10 – молодші медичні працівники), також працює 12 інших працівників.

На території громади знаходиться комунальний заклад обласної ради «Острожецька туберкульозна лікарня». На даний час функціонує 40 ліжок (20 – паліативного лікування, 20 – для вперше виявлених). В лікарні працює 51 особа.

 

Мережа закладів культури на даний час включає 6 установ культури, з них: Острожецький та Уїздецький будинки культури та 4 сільських заклади клубного типу, які знаходяться в селах Борбин, Новосілки, Малин, П'яннє. В даних закладах працює 14 працівників.

Також на території громади функціонує 6 публічно-шкільних бібліотек в яких працює 7 осіб.

Протипожежний захист на території Острожецької сільської ради об’єднаної територіальної громади здійснює місцева пожежна охорона, в якій працює 6 пожежників.

Розвиток спорту та проведення проведення різного роду змагань на території ОТГ здійснюється комунальним закладом ФСК «Горизонт», в якому працює 1 керівник та 2 тренери.

Географічне положення  селищної ради  та природні умови, а саме клімат, ґрунти, наявні  земельні   і  водні  ресурси  є  надзвичайно  сприятливими  для  розвитку аграрного сектору.

Найбільшими представниками аграрного сектору Острожецької сільської ради є агрофірма «Камаз-Агро» та сільськогосподарське товариство з обмеженою відповідальністю «Ідна».

Фінансово-господарська діяльність агрофірми «Камаз-Агро»

У 2016 році в господарстві вироблено 51,6 млн гривень валової продукції сільського господарства. Питома вага господарства до районного показника 11,9 %. Урожайність зернових культур склала 63,7 ц/га (по району- 65,1 ц/га), цукрових буряків 639 ц/га (по району- 468 ц/га) , озимого ріпаку 37,7 ц/га (по району- 28,6 ц/га).

Станом на 1 травня 2017 року в господарстві утримується 818 голів   ВРХ (зменшено на 22 голови до відповідного періоду минулого року), в тому числі утримується 326 корів. Середній надій молока від однієї корови  у 2016 році склав 5874 кг (в середньому по району – 8415 кг).  В господарстві функціонує сучасний доїльний зал.

У 2016 році господарством залучено 16,3 млн. гривень інвестиційних коштів. В основному ці кошти використовувались на придбання техніки та обладнання.

У 2016 році господарством виплачено 4,9 млн. гривень за оренду землі.

Щороку сільгосппідприємство виділяє більше 200 тисяч гривень коштів  на соціальний розвиток сіл,  на території яких орендує землю.

Фінансово-господарська діяльність ТзОВ «Ідна».

У 2016 році в господарстві вироблено 44,1 млн гривень валової продукції сільського господарства (2015 рік – 43,6). Питома вага господарства до районного показника 10,1 %. Урожайність зернових культур у 2016 році склала 56,1 ц/га по району- 65,1 ц/га.

У 2016 році господарством залучено 324,8 тис.  гривень інвестиційних коштів. В основному ці кошти використовувались на придбання техніки та обладнання.

За 2016 рік підприємством реалізовано промислової продукції ( в діючих цінах) на суму 7 млн.грн.

 

 

 

           3.  Фінансово-бюджетна ситуація Острожецької сільської ради ОТГ

Основною метою діяльності сільської ради у сфері бюджетно-фінансової політики є формування достатніх ресурсів для фінансування пріоритетних напрямів соціально-економічного розвитку та підвищення ефективності використання бюджетних коштів.

Сутність фінансово-бюджетної політики заключається у поєднанні конкретних цілей та відповідних засобів, за допомогою яких вирішуються поставлені завдання.

Обсяг доходів загального фонду бюджету Острожецької сільської ради на 2017 рік становить 30899,7 тис. грн., в тому числі власні доходи – 9913,0 тис. грн., базова дотація – 1813,6 тис.грн.,  освітня субвенція – 12099,4 тис. грн., медична субвенція – 4482,4 тис. грн. та спрямований  вільний залишок бюджетних коштів – 472,6 тис.грн.,  кошти передані із загального фонду бюджету до бюджету розвитку (спеціального фонду) – 400 тис.грн., додаткова дотація з державного бюджету місцевому – 2474,8 тис.грн., субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на відшкодування вартості лікарських засобів для лікування окремих захворювань – 94,5 тис.грн., субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами – 21,97 тис.грн.

Найбільшу питому вагу в загальному обсязі власних доходів складає податок на доходи з фізичних осіб – 70 %, єдиний податок – 11,5 %, податок на майно – 17 %.

Із загального обсягу видатків бюджету сільської ради – 30972,3 тис. грн.,  найбільший обсяг видатків складають видатки на утримання загальноосвітніх навчальних закладів – 13329,5 тис. грн. (43 %), видатки на інші субвенції – 55638,0 тис. грн. (18 %), видатки на дошкільну освіту – 2788,0 тис. грн. (9 %).

 

Обсяг бюджету загального фонду

Острожецької сільської ради Млинівського району

на 2017 рік

 

 

 

№ п/п

Найменування

Затверджено  з урахуванням змін

 на 2017 рік

1.

Податок та збір на доходи фізичних осіб

7000,0

2.

Податок на прибуток підприємств  

7,0

3.

Рентна плата за спеціальне використання лісових ресурсів

80,0

4.

Податок на майно, в т.ч.:

1480,0

 

податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки

410,0

 

земельний податок з юридичних та фізичних осіб

170,0

 

орендна плата з юридичних та фізичних осіб

900,0

 

транспортний податок з фізичних осіб

-

5.

Єдиний податок

1140,0

6.

Державне мито

1,0

7.

Акцизний податок з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів

100,0

8.

Плата за надання адміністративних послуг

100,0

9.

Інші надходження

5,0

 

РАЗОМ

9913,0

10.

Освітня субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам

12099,4

11.

Медична субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам

4482,4

12.

Інші субвенції та дотації сільському бюджету

4404,9

Всього доходів:

30899,7

13.

Спрямований вільний залишок бюджетних коштів

472,6

14.

Кошти передані із загального фонду бюджету до бюджету розвитку (спеціального фонду)

400,0

 

 

Обсяг видатків загального фонду бюджету

Острожецької сільської ради Млинівського району

на 2017 рік

 

 

 (тис. грн.)

№ п/п

Найменування

Затверджено  з урахуванням змін

1.

Державне управління, в т.ч. :

3750,0

 

органи місцевого самоврядування

3750,0

2.

 Освіта, в т.ч:

16117,5

 

Дошкільні заклади освіти

2788,0

 

Загальноосвітні школи

13329,5

3.

Охорона здоров’я, в т.ч:

2638,8

 

Багатопрофільна стаціонарна медична допомога населенню

1551,3

 

Первинна медична допомога

1087,5

4.

Соціальний  захист та соціальне забезпечення

199,5

5.

Житлово-комунальне господарство, в т.ч. :

1000,0

 

Благоустрій міст, сіл, селищ

1000,0

6.

Культура і мистецтво, в т.ч:

837,7

 

Будинки культури, клуби та інші заклади клубного типу, бібліотеки

837,7

7.

Резервний фонд

20,0

8.

Субвенція сільського бюджету іншим бюджетам

5563,8

9.

Місцева пожежна охорона

368,1

10.

Підтримка підприємств і організацій побутового обслуговування, що входять до комунальної власності

100,0

11.

Проведення заходів з землеустрою

80,0

 

Підтримка спорту вищих досягнень та організацій, що здійснюють фізкультурно-спортивну діяльність в регіоні

250,0

12.

Інші видатки

46,9

Всього видатків:

30972,3

 

 

         4.   Результати SWOT-аналізу

 

Конкурентні переваги та обмеження перспективного розвитку сільської ради виявлені на основі аналізу стартових умов регіонального розвитку, що викладені в SWOT- аналізі.

Даний SWOT - аналіз це оцінка стартових можливостей перед розробкою практичних кроків по реалізації плану соціально-економічного розвитку. 

 

Сильні сторони

(внутрішні переваги)

Слабкі сторони

(внутрішні недоліки)

Географічне положення та природно-ресурсний потенціал

  • Вигідне географічне розташування.
  • Значна територія.
  • Неподалік громади пролягає міжнародна транспортна магістраль.
  • Сприятливий для сільського господарства   рівнинний рельєф.
  • Компактне розміщення населених пунктів та їх чисельність.
  • Значні земельні ресурси.
  • Значний оздоровчо-рекреаційний потенціал (штучні водойми,  помірний клімат).
  • Розташування поблизу ОТГ, на відстані 20 км. обласного центру Волинської області м. Луцьк
  • Наявність приватних виробників сільськогосподарської продукції
  • Зміни кліматичних умов, внаслідок чого зростають ризики в різних галузях економіки.
  • Обмеженість мінерально-сировинної бази.
  • Недостатньо розвинена інфраструктура громади
  • Генеральний план населених пунктів сільської ради потребує оновлення
  • Високий рівень безробіття
  • Відсутність туристичної інфраструктури
 

2. Економічний потенціал

  • Наявність факторів, що обумовлюють розвиток промислового потенціалу.
  • Високий потенціал розвитку  аграрної сфери сільськогосподарського виробництва.
  • Наявність вільних інвестиційно привабливих земель з підведеними комунікаціями придатних для розміщення виробництва/переробки продукції
  • Недостатня кількість промислових підприємств з високим рівнем виробництва.
  • Зношеність основних фондів.
  • Слабка транспортна мережа.
  • Відсутність ринку туристичних послуг.
  • Недостатній обсяг інвестицій в основний капітал
  • Часткова відсутність генеральних планів населених пунктів сільської ради
 

Стан навколишнього природного середовища

  • Наявність природних та штучних водойм.
  • Наявність унікальних ландшафтів та природних парків.
  • Наявність стихійних сміттєзвалищ та відсутність організованого збору сміття.
  • Наявність проблем  водопостачання в окремих населених пунктах.

Трудовий потенціал

  • Високий освітній р івень населення.
  • Наявність кваліфікованої робочої сили.
  • Можливість перепідготовки робочої сили відповідно до вимог ринку праці.
  • Обмежені можливості працевлаштування у сільській місцевості.
  • Невисока тривалість життя.
  • Значна кількість людей похилого віку.
  • Високий міграційний відтік населення

5. Рекреаційно-туристичний потенціал

  • Значні рекреаційні ресурси.
  • Наявність історичної та культурної спадщини.
  • Поява нових видів туризму (сільського зеленого туризму).
  • Недостатньо розвинутий інформаційний простір про туристичні можливості.
  • Відсутність постачальників послуг сільського зеленого туризму.
  • Недостатня розвиненість інфраструктури туристичної галузі

 

6. Розвиток інфраструктури

  • Наявність значної кількості приміщень комунальних закладів.
  • Наявність розгалуженої торгової мережі
  • Відсутність  залізничного транспорту.
  • Незадовільний стан інфраструктури, у першу чергу, автомобільних доріг.
  • Відсутність оновлених генеральних планів розвитку населених пунктів.
  • Значний знос основних фондів і висока енергоємність житлово-комунального господарства

 

Можливості

Загрози

  1. Зростання   попиту   на сільськогосподарську та промислову продукцію.
  2. Зростання обсягів експорту продукції до країн ЄС.
  3. Створення зон відпочинку біля місцевих водойм.
  4. Зростання популярності сільського, зеленого, культурного туризму
  5. Залучення  коштів на реалізацію проектів місцевого розвитку із державного фонду регіонального розвитку, субвенції з державного бюджету на розвиток інфраструктури об’єднаних громад, інших державних і недержавних джерел фінансування програм і проектів розвитку територіальних громад
  1. Нестабільна ціннова політика на енергоносії¸ паливно-мастильні матеріали та запчастини.
  2. Значне коливання валютного курсу.
  3. Посилення податкового тиску на малий бізнес.
  4. Обмежені фінансові ресурси для соціально-економічного розвитку сільської ради.
  5. Недостатня державна підтримка на формування інфраструктури сільської ради.
  6.  Відплив кваліфікованих кадрів за межі сільської ради.

 

 

                                                                                           

 

ІІІ. Основні проблемні питання соціально-економічного розвитку Острожецької сільської ради

 

У галузі освіти

Недостатній рівень фінансування галузі.

Відсутність оптимізованої мережі навчальних закладів та  необхідність покращення їх матеріально-технічної бази.

Незабезпеченість навчально-виховного процесу засобами інформаційно-комунікаційних технологій.

         Проведення реконструкції, капітальних та поточних ремонтів закладів освіти та покращення їх матеріально-технічної бази.

 

У сфері охорони здоровя:

Низький рівень забезпечення медичним обладнанням та медичною  апаратурою унеможливлює раннє виявлення захворювань, зокрема соціально- небезпечних, серцево-судинних, насамперед серед населення, що мешкає в сільській місцевості, що в свою чергу не дає можливості забезпечити повноцінне функціонування лікарської амбулаторії та фельдшерсько-акушерських пунктів.

Приміщення потребують капітального та поточного ремонтів.

 

У культурній галузі:

Проведення капітальних та поточних ремонтів закладів, покращення їх матеріально-технічної бази.

 

У сфері фізичної культури і спорту:

Відсутність літніх майданчиків для занять різними видами спорту.

Відсутність сучасного спортивного обладнання та спортінвентарю.

Відсутність достатньої кількості спортивних споруд, які б відповідали сучасним вимогам за місцем проживання мешканців.

 

У  комунальному господарстві:

 Значна зношеність дорожнього покриття вулиць та мереж водопостачання у населених пунктах Острожецької громади.

Недостатній розвиток системи інфраструктури.

Недостатній рівень освітлення вулиць населених пунктів громади.

 

У галузі транспорту:

Відсутність схем та графіків руху пасажирського транспорту.

Відсутність достатньої кількості дорожніх знаків та розмітки.

 

У галузі охороно довкілля

Забруднення навколишнього середовища внаслідок аварії на ЧАЕС.

Наявність стихійних сміттєзвалищ та проблема вивезення твердих побутових відходів.

 

IV.Основні цілі та пріоритети розвитку Острожецької ОТГ на 2017 рік

 

З метою забезпечення сталого економічного і соціального розвитку сільської ради, на основі аналізу результатів розвитку за попередній період, нагальних потреб територіальної громади і можливостей бюджету об’єднаної територіальної громади на 2017 рік визначено цілі, пріоритети та завдання сільської ради, розроблено заходи щодо її реалізації.

                                                                                                                                                                                                                                                         

Основні цілі розвитку:

 

1. Створення сприятливих умов для життєдіяльності населення та підвищення комфорту життя мешканців  сільської ради.

2. Формування сприятливого інвестиційного клімату, сприяння пошуку потенційних інвесторів та впровадження інвестиційних проектів, забезпечення ефективного супроводу та обслуговування інвесторів.

3. Розвиток соціальної, освітньої, медичної, спортивної, культурної та туристичної інфраструктури.

4. Системне впровадження заходів з енергозбереження в будівлях комунальної власності.

5. Раціональне використання природних ресурсів.

6. Культурний та духовний розвиток мешканців громади.

  1. Підвищення екологічної безпеки населення громади.

 

Пріоритетні завдання:

 

1. Підвищення якості та доступності освітніх та медичних послуг;

2. Покращення матеріально-технічної бази закладів освіти, охорони здоров’я, культури, фізичного виховання та спорту;

3. Розвиток транспортно-дорожнього господарства, будівництво та реконструкція доріг комунальної власності;

4. Модернізація та розвиток систем зовнішнього освітлення, а також проектування і будівництво додаткових мереж у населених пунктах;

5. Проведення комплексних енергозберігаючих та ресурсозберігаючих заходів, комплексне використання природних сировинних ресурсів;

6. Збереження історико-культурної спадщини та розвиток туризму;

7. Залучення коштів міжнародних грантів, програм міжнародної технічної допомоги, активізація співпраці з донорськими організаціями для фінансування інвестиційних соціальних проектів та забезпечення реалізації заходів у рамках проекту Світового банку ,,Поліпшення охорони здоров’я на службі у людей”;

8. Виготовлення проектно-кошторисних документацій на будівництво, проведення реконструкції та капітальних ремонтів комунальної інфраструктури;

9. Придбання спецтехніки для місцевої пожежної охорони;

10. Придбання спецтехніки для комунального підприємства;

11. Розроблення генеральних планів населених пунктів об'єднаної громади;

12. Розробка, підтримка та впровадження проектів водопостачання та водовідведення;

13. Чистка водойм, укріплення берегів;

14. Облаштування парків та скверів для відпочинку.

Пріоритетними є напрями розвитку громади, спрямовані на рівня та покращанню якості життя населення, інвестиційно-інноваційної активності на території селищної ради.

Для поліпшення матеріальних складових якості життя важливо забезпечити економічне зростання, що призведе до зростання доходів і жителів населених пунктів громади і наповнення бюджету сільської ради. При цьому, для розвитку нематеріальних складових, формування яких забезпечується використанням суспільних засобів (соціальний захист, освіта, охорона здоров’я), необхідно забезпечувати ефективне використання місцевого бюджету.

План фінансування пріоритетних заходів проекту економічного і соціального розвитку населених пунктів Острожецької об’єднаної територіальної громади на 2017 рік розроблений відповідно до Стратегії розвитку Рівненської області до 2020 року, затвердженої рішенням обласної ради від 18 грудня 2014 року № 1374.

 

Перелік проектів реалізація яких спрямована

 на соціально-економічний розвиток

сільської ради

 

п/п

Найменування об’єкта та його місцезнаходження

Рік початку реалізації проекту

Кошторисна вартість усього

(тис.грн.)

Орієнтовний обсяг фінансування на 2017 рік

(тис.грн.)

Індикатори виконання

1

2

3

4

5

6

1.

Придбання трактора МТЗ-82.1 та причіпного обладнання для комунального підприємства "Господар" (причеп тракторний ПТС-4-01, фронтальний навантажувач, ковш 2,4, відвал для снігу, посипач доріг МВД-0,35Д, щітка дорожня)

2017

771,1

771,1

Забезпечення комунального підприємства необхідною технікою

2.

Придбання трактора FOTON FT 354.3K та причіпного обладнання для комунального підприємства "Господар"  (причеп тракторний ПТС-4, косарка Z-169, фреза грунтообробна)

2017

440,0

440,0

Забезпечення комунального підприємства необхідною технікою

3.

Придбання шкільного автобуса для підвезення дітей

2017

1540,0

1540,0

Придбання шкільного автобуса

4.

"Реконструкція будівлі школи по вул.Шосейна,16 під комунальний заклад"Залав'єцький ДНЗ ясла-садочок "Казка" в с.Залав'я Млинівського району Рівненської області

2017

5057,749

1250,0

Завершення будівельних робіт та введення об’єкта в експлуатацію

5.

«Реконструкція будівлі побут комбінату по вул. Незалежності, 16 під комунальний заклад «Школа мистецтв» в с. Острожець Млинівського району Рівненської області»

2017-2018

1913,284

200,0

Створення належних умов для культурного розвитку підростаючого покоління

6.

«Капітальний ремонт будівлі Уїздецької ЗОШ І-ІІІ ступенів по вул.. Шевченка, 7 в с. Уїздці Млинівського району (заміна вікон та зовнішніх дверей)»

2017-2018

893,975

50,0

Заміна всіх віконних та зовнішніх дверних блоків на енергозберігаючі

7.

«Капітальний ремонт будівлі Малинської ЗОШ І-ІІ ступенів по ул.. Шкільній, 1 в с. Малин Млинівського району (заміна вікон та зовнішніх дверей)»

2017-2018

182,0

25,0

Заміна всіх віконних та зовнішніх дверних блоків на енергозберігаючі

8.

«Використання альтернативних джерел енергії для задоволення санітарно-гігієнічних вимог у ДНЗ «Сонечко» в селі Острожець, шляхом встановлення сонячних колекторів»

2017

150,0

150,0

Забезпечення ДНЗ теплою водою

9.

Коригування проектно-кошторисної документації «Будівництво НВК по вул. Шкільній, 11 в с. Борбин Млинівського району»

 

2017

85,0

85,0

Приведення документації у відповідність з теперішніми будівельними нормативами

10.

Виготовлення проектно-кошторисної документації та виконання будівельних робіт по об’єкту «Капітальний ремонт навчального корпусу №2 Острожецького НВК по вул.. Центральній, 91 в с. Острожець Млинівського району Рівненської області»

 

2017-2018

2900,0

55,0

Створення комфортних приміщень для навчання дітей

11.

Виготовлення проектно-кошторисної документації та виконання будівельних робіт по об’єкту «Капітальний ремонт спортивної площадки Острожецького НВК по вул.. Центральній, 91 в с. Острожець Млинівського району Рівненської області»

 

2017-2018

1499,229

18,0

Влаштування сучасної спортивної площадки

12.

Виготовлення проектно-кошторисної документації та виконання будівельних робіт по об’єкту «Капітальний ремонт будівлі котельні дошкільного-навчального закладу ясла-садка «Сонечко» Острожецької сільської ради по вул. Молодіжній, 15 в с. Острожець Млинівського району (заміна котла, ремонт приміщень)»

2017

500,0

500,0

Переведення котельні з імпортованого природного газу на місцеві види палива

13.

Виготовлення проектно-кошторисної документації «Реконструкція трибун спортивного поля по вул. Спортивна,1 в с. Острожець Млинівського району Рівненської області»

2017-2018

1100,0

70,0

Створення комфортних умов для глядачів спортивних подій

14.

Коригування проекту «Очисні споруди потужністю 10 м3 на добу комунального закладу «Острожецька туберкульозна лікарня» в селі Острожець Млинівського району – будівництво»

2017

25,0

25,0

Приведення документації у відповідність з теперішніми будівельними нормативами

15.

Виготовлення проектно-кошторисної документації та проведення будівельних робіт з реконструкції  амбулаторії загальної практики сімейної медицини в селі Острожець Млинівського району Рівненської області

2017

80,0

80,0

Виготовлення документації на проведення будівельних робіт

16.

Виготовлення проектно-кошторисної документації та проведення будівельних робіт по проекту «Капітальний ремонт дороги по вул. Мотрі Панасюк в селі Новосілки з влаштуванням біло щебеневого покриття»

2017-2019

700,0

20,0

Виготовлення документації на проведення будівельних робіт

17.

Виготовлення проектно-кошторисної документації та проведення будівельних робіт по проекту «Капітальний ремонт дороги по вул. Лісна в селі Борбин з влаштуванням білощебеневого покриття»

2017-2019

1500,0

30,0

Виготовлення документації на проведення будівельних робіт

18.

Виготовлення проектно-кошторисної документації та проведення будівельних робіт по проекту «Капітальний ремонт дороги по вул. Зоряна в селі Ставище з влаштуванням білощебеневого покриття»

2017-2019

500,0

15,0

Виготовлення документації на проведення будівельних робіт

19.

Виготовлення проектно-кошторисної документації та проведення будівельних робіт по проекту «Капітальний ремонт дороги по вул. Лесі Українки в селі П'яннє»

2017-2019

1500,0

30,0

Виготовлення документації на проведення будівельних робіт

20.

Виготовлення проектно-кошторисної документації та проведення будівельних робіт по проекту «Капітальний ремонт дороги по вул. Шкільна в селі Малин»

2017-2019

500,0

15,0

Виготовлення документації на проведення будівельних робіт

21.

Виготовлення проектно-кошторисної документації та проведення будівельних робіт по проекту «Капітальний ремонт дороги по вул. 1 травня селі Підгай»

2017-2019

660,0

20,0

Виготовлення документації на проведення будівельних робіт

22.

Виготовлення проектно-кошторисної документації та проведення будівельних робіт по проекту «Будівництво електроосвітлення по вул. Центральна в селі Уїздці»

2017-2019

150,0

150,0

Виготовлення документації на проведення будівельних робіт

23.

Виготовлення проектно-кошторисної документації та проведення будівельних робіт по проекту «Будівництво електроосвітлення по вул. Мотрі Панасюк в селі Новосілки»

2017-2019

70,0

70,0

Виготовлення документації на проведення будівельних робіт

24.

Виготовлення проектно-кошторисної документації та проведення будівельних робіт по проекту «Будівництво електроосвітлення по вул. Шкільна в селі Малин»

2017-2019

60,0

60,0

Виготовлення документації на проведення будівельних робіт

 

Разом

22777,34

5669,1

 

 

V.  Фінансове забезпечення реалізації Плану

 

Заходи, які включені до Плану, стануть пріоритетними при фінансуванні як із місцевого бюджету, так і при надходження цільових коштів із бюджетів вищого рівня.

Фінансове забезпечення реалізації Плану здійснюватиметься за рахунок:

  • коштів галузевих (міжгалузевих) державних цільових програм та бюджетних програм центральних органів виконавчої влади, що спрямовуються на розвиток відповідної сфери в регіонах;
  • субвенцій, інших трансфертів із державного та обласного бюджетів місцевим бюджетам;
  • коштів місцевих бюджетів;
  • коштів міжнародної технічної допомоги (МЕРМ);
  • коштів інвесторів, власних коштів підприємств та інших джерел не заборонених чинним законодавством України.

Реалізація завдань, які передбачається здійснити для виконання визначених пріоритетів, сприятиме підвищенню рівня та поліпшення якості життя населення, інвестиційно-інноваційної активності на території сільської ради.

У процесі виконання План може уточнюватись та доповнюватись. Зміни та доповнення до Плану затверджуються рішенням сесії сільської ради.

 

 Моніторинг та оцінка результативності реалізації Плану

Моніторинг реалізації Плану буде здійснювати щоквартально відділ економічного розвитку, інвенсицій та регуляторної діяльності фінансово-економічного управління Острожецької сільської ради .Упровадження Плану проводитиметься через реалізацію комплексу організаційних, фінансових та інформаційних заходів, які реалізовуватимуться всіма суб’єктами територіального розвитку.

У ході моніторингу Плану вирішуватиметься ціла низка завдань:

  • контроль за реалізацією Плану в цілому;
  • оцінювання ступеня досягнення прогресу за цілями.

Показники для моніторингу збиратимуться за результатами кожного кварталу реалізації Плану. На основі зібраних даних готуватиметься звіт.

         Звіт скрадатиметься з переліку ключових показників за кожною ціллю, кожним пріоритетом або заходом. Буде містити інформацію про досягнення кожного об’єктивного пріоритету або виконання заходу, оцінювання можливостей досягнення поставлених цілей.

 

Острожецький сільський голова                                          Т. Гордійчук  


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь